פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת רכב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
צומת כרכור מ.מסחרי קניונוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-26/3/06 רכש גיסי, מר ויקרם שרמה, רכב מסוג רנו מגאן מס. רישוי: 71-027-56 ,בסניף של חב' ניו קופל שבצומת כרכור. מאז נאלצו גיסי ואחותי לבקר עם הרכב 3 פעמים במוסך לתיקונים של ליקויים שוניםשהתגלו ברכב, או אז ביקשה אחותי לבטל את עיסקת הרכש והסכימה אפילו לשלם בגין השימוש ברכב בעבור אותם ימים.
מנהל הסניף סירב בכל תוקף לביטול העסקה ו/או המרתה ברכישת רכב אחר.
עקב חששות כבדים ממצבו האמיתי של הרכב, בוצעה בדיקה נוספת לרכב במכון רישוי מ.מ.מ בר"ג, שמצאה כי הרכב עבר תאונה שבגללה נפגעה שלדת הרכב.
לעניות דעתי,עובדה זו, שהוסתרה בעליל מהרוכשים, בנוסף לליקויים המהותיים הנוספים שהתגלו, מהווים עילה מוצדקת לביטול העסקה הנ"ל לאלתר.
למרות כל האמור לעיל, מנהל הסניף, מר אבי מגל וסמנכל החברה, מר טל ברלב, לא רק שלא מצאו לנכון להיענות לבקשת בני הזוג אלא התייחסו בבוז וזלזול מחפיר שהיה מבייש חברה מליגה נחותה בהרבה מחברה בעלת מוניטין כניו קופל.
באם לא יימצא פתרון הולם וראוי לבעייה, ייאלצו בני הזוג לפנות לערכאות משפטיות, דבר שיגרום טירחה ועוגמת נפש מיותרים לשני הצדדים.
נודה לכם באם תוכלו לעזור לנו בפתרון התסבוכת בהקדם האפשרי, כי מיצינו את כל האפשרויות האחרות.
כספי סוג הנזק :
קבלת אישור לביטול העסקה בדרג מנכ"ל. פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה