פרטי התלונה

תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר תשלום שלא הוחזר וגביית כספים ללא הסבר ברור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2005 החברה שבבעלותי שבמשך למעלה משנתיים שכרה בממוצע 5 רכבים כל חודש מחברת שלמה נכנסה לקשיים כלכליים מהסיבה הזו חברת שלמה נכנסה קצת ללחץ וחייבה את כל כרטיסי האשראי שהיו אי פעם אצלה מטעם החברה שלי בסכומים אדירים וללא הסבר , לאחר שנודע לי הדבר פניתי אל החברה על מנת לקבל הסברים אך לדאבוני לא קיבלתי הסברים ברורים אפילו לא קיבלתי חשבוניות ו/או קבלות בצורה מסודרת על מה שנגבה , לאחר מס' בירורים והתעקשויות שלי הגענו למסקנה שכנראה החברה גבתה למעלה מ-2000 ש"ח יותר ממה שהייתה צריכה , אז 1000 ש"ח היא החזירה ואת היתר לא רק שלא קיבלתי אלא גם מאז אני כל פעם נדחה על ידם ולא מקבל תשובות , שלא לומר את מס' הפעמים שממש הגעתי עד לסניף במיוחד.
בחודש מרץ האחרון החלטתי לערב מס' גורמים אך לפני כן שלחתי להם מכתב , לצערי שוב לא קיבלתי שום תשובה ו/או טלפון מהם ולכן החלטתי לעשות צעד נוסף ולפנות אליכם מתוך תקווה שאני אקבל גם תשובות ברורות על מה בדיוק נגבה הכסף שהם גבו ומה קורה עם הכסף שאני צריך לקבל חזרה.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר ברור על כל התשלומים שנגבו והחזרה של הסכומים ש פתרון נדרש :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה