פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במכירת רכב מסוג סקודה ראפייד נושא התלונה:
רוט שי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
צק פוסט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.10.2013 רכשתי רכב מסוג סקודה דגם ראפייד.
בעת ביצוע ההזמנה הוסבר לי באריכות כי הרכב כולל אביזרי תפעול ובטיחות, עיצוב וכיו״ב.
מספר ימים לאחר קבלת הרכב הופתעתי לגלות שברכב חסר מכסה לכיסוי ראש המנוע אשר נועד להגן מפני חדירת לכלוך ונוזלים לתיבת המצתים וחלקיו העליונים של המנוע.
בעת גילוי החלק החסר, פניתי במכתב לסוכנות לברור,
נציג החברה השיב שברמת הגימור הנ״ל המכסה המתואר הר״מ לא נכלל.
ושאני מוזמן לרכוש את המכסה תמורת 1000 ש״ח.
מדובר ברכישת רכב חדש בעלות גבוהה מאד למעלה מ 130.000 ש״ח.
בתשובה למכתב ששלחתי לסקודה נכתב כי החברה הוציאה את החלק מהחבילה הכוללת בלי ליידע את הרוכשים עוד טרם רכשתי את הרכב.
בקטלוג הרכב לא כתוב דבר על הסרת מכסה ראש המנוע, כך גם במחירון הרכב המופיע באתר סקודה לא מצויין המכסה כפריט כחסר או להשלמה.
במשא ומתן מול החברה הוצא לי לרכוש את המכסה בהנחה.
אני מרגיש כי החברה מטעה את הרוכשים וגוערת ממרכיבי הרכב
ועליה להשלים את החסר ללא עלות.
מדובר באופן חד משמעי בהטעיה.
אני לקוח ותיק של סקודה כבר שנים רבות מרגיש ועגמת נפש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השלמת החלק החסר פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה