פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכב תקול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 27/7 הייתי בחברת צ'מפיון מוטורס בסניף המרכזי
כאשר הגעתי לאיש קשר שלי שם בשם שרון ששון לטיפול גדול לרכב גולף v5
ולאחר שאמרתי תבדוק את כול הרכב כולל גיר מנוע וכול מה שקשור בזה
כאשר הגעתי בחזרה למוסך לקחת את הרכב לאחר טיפול נאמר לי על ידי
מנהל בשם עופר שהרכב תקין+ שרון ששון האיש קשר שלי שם !
כולל הגיר והכול 100% תקין
לאחר פחות מחודש שהרכב עוד עמד שבוע וחצי מכיוון שלא הייתי בארץ ואף אחד לא נהג בוא הגעתי ביום חמישי 25/8/2006
כאשר הרכב לא מחליף הילוכים לא מגיב לדוושת הגז
התקבלתי ביחס ממש (לא מקובל לבן אדם שעובד כאיש קשר בחרה וצריך טיפה יחסי אנוש ) שרון ששון בדק את הרכב ולאחר שנסע ברכב איתי ביחד
אמר לי שרק ביום שני יבדקו אותו דיברתי ביום שני תאריך 28/8/2006
ואין אף אחד שאומר לי מה קורה עם הרכב יחס מזלזל מהנציגת שירות שנותנת דוח ללקוחות מה קורה עם מצב הרכב ורק ביום שלישי בתאריך
29/08/2006 אחרי שאני חזרתי בבוקר אליהם ועוד פעם הם לא אמרו לי את מצב הרכב+נ אמרו לי שיחזרו אלי יותר מאוחר וניתקו לי את הטלפון
חזרו אלי רק ב 11:00 ואמרו לי שיש לי נזק של גיר לגולף עלות התיקון 15000
במילים (חמש עשרה אלף שקל )
וכול זה לאחר שאני אמרתי להם תבדקו את הבעיה בתאריך 27/7/2006
והגיר נמצא תקין בלי שום בעיה
והרכב עשה בסך הכול 79000 קילומטר
שנת 2003 יד שניה (אני)
במידה וחברת צ'מפיון היו מגלים את הבעיה מוקדם יותר כך לא היה נגרם נזק של 15000 הייתי יכול לתת תרופה למחלה
וכאשר נתקלתי בבעיה זאת נתקלתי גם ביחס מזלזל מכול הגורמים המוסמכים
בסך הכול צ'ימפיון היא חברה עיסקית ולכן יכול להיות מאוד שהם המתינו לזה שהגיר יהרס לגמרי ועשו עלי לא מחיר של 3000 או 4000 שקל אלה 15000
שקל כדי לתקן את כול הגיר
+אני מתכוון לתבוע את חברת צ'מפיון מוטורס
חברה בסדר גודל של צ'מפיון מוטורס מתנהגת בצורה כזאת
ולא לוקחת אחריות על טעויות שלה צריכה לבוא על שכרה
וזה כאשר יש לי עוד בנוסף לזה 3 מכוניות שלהם עוד שתי גולפים חדשים ופסאט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
תיקון הרכב ללא עלות או ההשתתפות עם הלקוח ולקיחת אח פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה