פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי במרמה . נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לריטס עם הפאסט רק כדי לשאול שאלה לגבי בעיה שנוצרה לי באוטו.קיבל אותי בחור בשם עומר אוליאל שפתח לי כרטיס ואמר שהפרטים זה לשימושם בלבד ונתן לי לחתום על טופס כל שהוא שאלתי את עומר אני לא משלם כלום באתי רק לשאלה אז אמר לי שזה כלום שלא יחיבו אותי בכלום .חתמתי הסברתי את הבעיה של האוטו והוא העביר את האוטו למכונאי כל שהו שהסביר לי שאכן יש בעיה שאני בעצמי אמרתי .ואף ציין שזה המון כסף ולא יודע עם כדי להשקיע .אמרתי תודה ביקשתי את המפתחות של האוטו ואז עומר קפץ ואמר בשיא חוצפתו שזה 96 שקלים . אמרתי לו ולפקידה שנכחה שם שהרי אמרתם שזה לא עולה לי .אז עומר אומר לי מה שאלת אותי ??אני מצטער אך עם תטפל פה אז אני אזכה אותך .סוף תלונה .(זה לא הכסף הבעיה זה הרמאות ושצוחקים לך בפנים )אני אדאג שכל מי שאני מכיר שלא יכנס למקום הזה .תודה
עלבון סוג הנזק :
רוצה מכתב התנצלות ממנהל המוסך . פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה