פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מודחן באוטו לא תקין נושא התלונה:
אביטל ברנדה שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תל אביב היבואן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למעלה מ7 חודשיים נשבר המודחן של הרכב פולו קלאסיק שנת 2001 במשך 4 פעמים כאשר אתמול היתה הפעם הרביעית תמיד ישנו החלפה של מודחן חדש אבל משום מה אף פעם אין תשובה ממה זה נגרם מלחתחילה הייתכן דבר כזה?! בזמן כול כך קצר ומילא כך גם לאף אחד אין תשובה מספיק ברורה להגיד לי ממה זה נגרם הרי לשם מה ישנו מוסך מורשה שמעסיק עובדים "מיומנים" כביכול אם אין ברשותם את הכלים והמענה לתת לי?! האם ישנו מישהו שמוכן לקחת אחריות בחברה עם שם עולמי ומכובד ולתת תשובה מספיק ברורה,לא ייתכן שבמשך 7 חודשיים האוטו נגרר מספר פעמים עקב אותה הבעיה וגם הסיבות שנותנים אינן הגיוניות אני מבקשת בכול לשון של בקשה שיקום האדם וייקח את האחריות שצריך לקחת מבחינתי לשלוח את הרכב למוסך הראשי עלך מנת שיבדקו את הבעיה אחת ולתמיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה מקיפה במוסך המרכזי על מנת לברר את המקור לבעיה. פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה