פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר תגובה כלשהי לתלונתי מס' 15556 מיום 6.12.2006 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
השחר מוטורס (2000) בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ביום 6.12.2006, הוספתי את תלונתי שבנדון לאתר זה - שנמסרה לחברת צ'מפיון מוטורס כבר ביום 7.12.2006.

ואולם, עד ליום זה, כחודשיים לאחר שקיבלה את תלונתי זו - לא טרחה חברת צ'מפיון מוטורס אפילו להתייחס ו/או להגיב עליה.

כנראה שזה היחס הכללי ורמת השירות הנהוגים בחברת צ'מפיון מוטורס, וכלקוח מאוכזב ביותר - חבל מאוד שכך...

בשלב זה, אני חש שמיציתי את כל צעדיי הטרום-משפטיים, ונדמה שאת תרופתי אזכה לקבל רק בבית-המשפט!!!
עוגמת נפש + סוג הנזק :
השבת נזקיי הכספיים הישירים, לכל הפחות, בסך של כ- 2,000 ש"ח פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה