פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
I am the owner of a Volkswagen Polo 2000 year model.

I went to the Volkswagen’s central garage – “Champion Motors” in Benei Brak Israel - to fix a minor problem in my car. Just for general knowledge, for the last two days the car switches off when it is standing (both in neutral and in first and second gear). Also, I thought that this was a good opportunity to fuel the A/C with gas before the summer heat arrives.

I was received yesterday morning (7th of May 2007) at 8:40 in the morning at “Champion Motors” garage and was promised to be contacted by the Service Customer Support of any progression. I was also promised that my car will be ready by the end of day.

Until now, more than 30 hours after I left my car in the garage, it hasn’t been treated, not even diagnosed! Even more severe is the fact that I wasn’t contacted at any point to be let known that my car is merely parking at the garage and it is not being taken care off and will not anytime soon!

Today I tried to call the garage several times to learn that they have a work load and cars that arrived 4 days ago haven’t been released yet. Knowing “Champion Motors” can’t provide the service it has committed to, why I was promised that my car will be ready by the end of the day? Why wasn’t I let known, at any point, of the status?

I believe that this is not a sufficient level of customer care required by Volkswagen. However, after this horrible experience, I am not going to return to any Volkswagen garages and am seriously planning to sell my car as soon as possible. Also I intend to let people know what a miserable service people receive at Volkswagen’s Central Garage, also known as “Champion Motors”. I heard that Japanese cars are very reliable and provide better customer service.

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורית ברכה- מנהלת שירו שם ותפקיד:
שלום רב,
אכן הטיפול במכוניתה של גב' מנדלסון ערך מעבר לזמן שסוכם עם כניסתה למוסך, וזאת מאילוצים הנוגעים לאופי התקלה ועומסי מרכז השירות.
מנהל השירות שוחח עם הלקוחה, וסוכם כי בביקורה הבא תנתן הנחה כמחווה של רצון טוב. למיטב הבנתו, הסדר זה הנו לשביעות רצונה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה