פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון דליפת מיזור ברכב בניגוד להוראות ייצרן (תיקון במוסך מורשה) נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏מרץ ‏2002 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עקב תיקון דליפה ממזגן הרכב בניגוד להוראות ייצרן נוצרה דליפה חדשה באותו חלק שהוחלף, לאחר ניסיון בדיקה המוסך שרף את משאבת ה ABS והתנער מאחריות.

נאלצתי לייבא משאבה חדשה מחו"ל ואף להשיג ציוד דיאגנוסטיקה כי המכונאים של צמפיון לא משכילים וחאפרים...(אנגלית בספרי ההדרכה הינה שפה קשה לכן מנחשים...)
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורית ברכה- מנהלת מרכז שם ותפקיד:
שלום,
באוקטובר 2004 פנה מר מוזס אל מוסך מורשה מטעמנו לצורך בדיקת המזגן.
המוסך ביצע בדיקות ללא כל חיוב,ועם אבחנתם ניגש הלקוח אל מוסך שאינו מרשת מוסכי צ'מפיון מוטורס ובוצע התיקון. בזמנו,פנה הלקוח אל המוסך ואל מרכז שירות הלקוחות והציג את תלונתו. הנושא נבדק ביסודיות והוסבר כי אין כל קשר בין משאבת הABS,והפעולות אשר בוצעו בעת בדיקת מערכת המיזוג.
צר לנו על התחושות אשר נושא עימו הלקוח מזה תקופה ארוכה אך אנו דוחים את בקשתו לפיצוי כספי.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה