פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכילת שמן לפולקסווגן פאסט חדשה נושא התלונה:
וולקוביץ אלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. שמי אלי אני נהג מונית שבעמל רב קנה מכונית מפוארת מסוג פולקסוגן פאסט לקשרי שנת 2007את כל חסכונותי בזבזתי על רכב זה שחסכתי במשך שנים
קיבלתי את הרכב המפואר שאגב זה מונית והתחלתי לינסוע לאחר 2000ק"מ נדלקה לי נורית של שמן המנוע ואז היה חסר לי 750 "גר בחברה אמרו לי שזה תופעה ידועה לרכב חדש ועד 15.000 ק"מ זה יחלוף .טוב האמנתי לסיפור לאחר עוד 2000ק"מ עוד הפעם חסר 750 ג"ר במוסך רוצים כסף על השמן לאחר דין ודברים שאמרתי שאני לא אשם שהרכב אוכל שמן נתנו לי בחינם ולאחר עוד 2000ק"מ אותו סיפור עוד הפעם רוצים כסף עוד הפעם דין ודברים בסוף ללא תשלום וכך הסיפור נימשך עד 15.000.פניתי למנהל המוסך והוא אמר תן צאנס זה בדרך כלל עד 40.000 אוקי כל 2000 ק"מ היה נידלק לי נורית וכל פעם עברתי את אותה בירוקרטיה שבדרך כלל היה לוקח מינימום שעתים בערך ב35000ק"מהשאירו לי את הרכב יום אחד במוסך ולא מצאו כלום הפעם החליטו כבר להעמיד אותי במקום ואמרו לי שלפי התקן הרכב מותר לא לרכול שמן על כל 1000ק"מ 1ק"ג שמן אמרתי שזה לא תרוץ אני לא יכול להיסחב איתי עם באגז מלא שמן אני נהג מונית שצריך להעמיס מזודות
טוב לאחר מכן הרכב היה עוד מיספר ימים ואמרו לי שהטורבו לא תקין הם יחליפו לי והבעיה תיפתר אבל צריך להזמין טורבו מגרמניה ועד שיזמינו יקח כמה ימים טוב לאחר מיספר ימים באתי למוסך להחלפת הטורבו המיוחל החליפו לי את הטורבו פניתי למנהל המוסך ואמרתי שאני בהפסדים גדולים והוא נתן לי על 4 ימי מוסך זיכוי בטיפולים על סך 1400 שקל שזה אפילו לא מכסה לי את הוצאות המונית שלי טוב נסעתי עוד 1500 ק"מ
ואז הפתעה נידלקה עוד הפעם נורית והיה חסר 550 ג"ר שמן מנהל המוסך והמנהל הטכני החליטו להכניס את הרכב עוד פעם לבדיקה ואמרו לי שיפרקו את ראש המנוע ויבדקו וזה יקח די הרבה זמן אמרתי למנהל מה זה אין לי אוטו אין לי עבודה ומה זה נאמר לי זה מה יש ביקשתי מהמוסך רכב שישתוה ברמתו לפאסט אבל לצערי קיבלתי רכב שכור וממש מגעיל התקשרתי למנהל המוסך ומזכירתו אמרה לי זה מה יש רוצה רכב אחר תוסיף כסף לחברה
אגב בצמפיון בני ברק עדין לא הצליחו לעלות על הבעיה ושלחו את המנוע לירושלים {רפאל תיקון מנועים} בקיצור נכון לרגע זה אני כבר עכשיו עומד על 10 ימי מוסך אני מיואש לגמרי ומחוסר פרנסה והיא לכך אני ממש משתגע. אני דורש מצמפיון רכב חדש אני לא מוכן להיות שפן הניסוים של צמפיון וכבר האוטו שהוא חדש פרקו לא מנוע
אגב למנכ"ל צמפיון אין צאנס להגיע ניסיתי לבקש פגישה אבל אין צאנס וגם למטה בבינין יש לא שומרים שמונעים כניסה
אודה לכם באים תעזרו לי בבקשה
העתק:לאלה שרות לקוחות צמפיון
מס הרכב71-342-25
נכון לרגעים אלו23.9.2007 הרכב כבר 8 ימים במוסך ועדין לא ידוע????
נכון לרגע זה דיברתי עם החברה ואמרו לי שלאחר בדיקה המנוע נימצא לא תקין ויוחלף לחדש
דיברתי עם מזכירת המנ"כל ניסיתי לתאם שיחה היא אמרה שהמנכל בחול ואמרה שתחזר אלי ולא חזרה
נכון לרגע זה הרכב כבר 13 יום במוסך.
נכון לרגע זה זימנו אותי למוסך לקבל את הרכב באתי למוסך לקבל את הרכב ותשובות אבל היו תשובות מגומגמות מפי היועציםבקיצור נאמר לי לבוא ביום א
אני מסכם את הדברים כך במהלך החודש וחצי האחרונים היה הרכב מאושפז סה"כ 17 ימים עד לאבחנה ואני כרגע לא יודע עדין מה בדיוק נעשה
אני עושה חשבון 17 ימי אישפוז +30 פעם שבאתי לפחות למלות שמן שבכל פעם נתקעתי 2שעות האם כך מתנהל מוסך מרכזי ? עד שמאבחנים ?ב17 יום בפולקסווגן גרמניה מיצרים ב17 יום מאות מכוניות
עכשיו אני בטראומה גדולה מהרכב הפסדתי פרנסה והרכב שהוא נקרא חדש מי יודע מה עוד?
עוגמת נפש. עלבון . סוג הנזק :
החלפת רכב .ופיצוי כספי על אבדן פרנסה פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
אלה גולדשטיין - מנהלת שם ותפקיד:
רכבו של מר וולקוביץ' נמסר לו בתאריך 8/2/2007, עם אחריות לשנתיים. ברכבו של הלקוח אכן נתגלתה בעיה במנוע לאחר 8 חודשי שימוש, אשר הוחלף באחריות מלאה. מר וולקוביץ' טופל ע"י גורמים בכירים בחברה מרגע התלונה הראשונה. בשלב זה, הוצע למר וולקוביץ' ע"י מנהל המוסך ומנהל השירות האזורי של החברה פיצוי נדיב של 350 ש"ח ליום על כל יום שהרכב עמד במוסך+הארכת אחריות על המנוע, אך מר וולקוביץ' אינו מקבל את הפיצוי ומצפה לפיצוי גדול יותר. חב' צ'מפיון מוטורס עשתה כמיטבה על מנת לנסות להשיג את שביעות רצונו של מר וולקוביץ' ולטפל בבעיה ברכב על הצד הטוב ביותר. לצערנו, במקרה זה, לא נוכל להיענות לבקשתו של הלקוח לפיצוי גדול יותר שכן אנו מרגישים שהפיצויי שניתן בהחלט מספק, ואף נדיב. תגובה:
רכבו של מר וולקוביץ' נמסר לו בתאריך 8/2/2007, עם אחריות לשנתיים. ברכבו של הלקוח אכן נתגלתה בעיה במנוע לאחר 8 חודשי שימוש, אשר הוחלף באחריות מלאה. מר וולקוביץ' טופל ע"י גורמים בכירים בחברה מרגע התלונה הראשונה. בשלב זה, הוצע למר וולקוביץ' ע"י מנהל המוסך ומנהל השירות האזורי של החברה פיצוי נדיב של 350 ש"ח ליום על כל יום שהרכב עמד במוסך+הארכת אחריות על המנוע, אך מר וולקוביץ' אינו מקבל את הפיצוי ומצפה לפיצוי גדול יותר. חב' צ'מפיון מוטורס עשתה כמיטבה על מנת לנסות להשיג את שביעות רצונו של מר וולקוביץ' ולטפל בבעיה ברכב על הצד הטוב ביותר. לצערנו, במקרה זה, לא נוכל להיענות לבקשתו של הלקוח לפיצוי גדול יותר שכן אנו מרגישים שהפיצויי שניתן בהחלט מספק, ואף נדיב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה