אלה גולדשטיין - מנהלת |
שם ותפקיד: |
רכבו של מר וולקוביץ' נמסר לו בתאריך 8/2/2007, עם אחריות לשנתיים. ברכבו של הלקוח אכן נתגלתה בעיה במנוע לאחר 8 חודשי שימוש, אשר הוחלף באחריות מלאה. מר וולקוביץ' טופל ע"י גורמים בכירים בחברה מרגע התלונה הראשונה. בשלב זה, הוצע למר וולקוביץ' ע"י מנהל המוסך ומנהל השירות האזורי של החברה פיצוי נדיב של 350 ש"ח ליום על כל יום שהרכב עמד במוסך+הארכת אחריות על המנוע, אך מר וולקוביץ' אינו מקבל את הפיצוי ומצפה לפיצוי גדול יותר. חב' צ'מפיון מוטורס עשתה כמיטבה על מנת לנסות להשיג את שביעות רצונו של מר וולקוביץ' ולטפל בבעיה ברכב על הצד הטוב ביותר. לצערנו, במקרה זה, לא נוכל להיענות לבקשתו של הלקוח לפיצוי גדול יותר שכן אנו מרגישים שהפיצויי שניתן בהחלט מספק, ואף נדיב. |
תגובה: |
רכבו של מר וולקוביץ' נמסר לו בתאריך 8/2/2007, עם אחריות לשנתיים. ברכבו של הלקוח אכן נתגלתה בעיה במנוע לאחר 8 חודשי שימוש, אשר הוחלף באחריות מלאה. מר וולקוביץ' טופל ע"י גורמים בכירים בחברה מרגע התלונה הראשונה. בשלב זה, הוצע למר וולקוביץ' ע"י מנהל המוסך ומנהל השירות האזורי של החברה פיצוי נדיב של 350 ש"ח ליום על כל יום שהרכב עמד במוסך+הארכת אחריות על המנוע, אך מר וולקוביץ' אינו מקבל את הפיצוי ומצפה לפיצוי גדול יותר. חב' צ'מפיון מוטורס עשתה כמיטבה על מנת לנסות להשיג את שביעות רצונו של מר וולקוביץ' ולטפל בבעיה ברכב על הצד הטוב ביותר. לצערנו, במקרה זה, לא נוכל להיענות לבקשתו של הלקוח לפיצוי גדול יותר שכן אנו מרגישים שהפיצויי שניתן בהחלט מספק, ואף נדיב. |
פתרון: |
|
|