פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ברכב, טרטור וחוסר מקצועיות ע"י מוסך מורשה והיבואן נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בראש השנה לערך נסעתי למוסך לתקן וינקר וחלון לא תקינים אצלי ברכב. באופן מפתיע בכניסה למוסך הרכב נכבה ולא התניע שוב. הרכב הוכנס למוסך לטיפול. לאחר שלושה ימים הודיעו לי שהרכב מתוקן והבעיה היתה בחיישן מסוים שנשרף. הוצאתי את האוטו מהמוסך, שילמתי כאלף ש"ח על התיקון. בערב הרכב נתקע שוב וגררתי אותו למוסך . לאחר שבוע הודיעו לי מהמוסך שהרכב תקין, קיימת בעיה במחשב המרכזי של הרכב ומאחר ועלות מחשב חדש היא גבוהה הם אמרו שהם ביצעו תיקונים (הלחמות) במחשב וכעת הוא תקין. בנוסף החליפו שני חיישנים נוספים שלטענתם נשרפו. לאחר ויכוחים רבים הם הסכימו שאשלם בעד התיקון רק בחלוף שבועיים שנדע שהרכב תקין באמת. לאחר כשבוע נוסף הרכב נתקע שוב וחזר למוסך. כעת הם טענו שאין מה לעשות וחייבים לקנות מחשב חדש. משום מה היתה לי תחושה שזו לא הבעיה ושהם לא בדיוק יודעים מה היא. ביקשנו מהיבואן (צ'מפיון) להעביר את הרכב לטיפול במוסך המרכזי בת"א או בי-ם והם לא הסכימו וגיבו את חוות דעת המוסך הנוכחי. לאחר שאלקטרונאי מומחה מטעמנו בדק את המחשב בעצמו ומצא כי הוא תקין לחלוטין החלטנו להעביר את הרכב למוסך אחר. במוסך החדש מצאו מיד שהתקלה הינה בצינור קרוע מעט שעשה את כל הבעיות ולא המחשב. הרכב תוקן במהרה והיום אני לוקח אותו משם תקין לאחר שנבדק שלושה ימים. מהרגע שהרכב נכנס למוסך לראשונה ועד היום עברו כמעט חודשיים, שבמהלכם ספגנו שקרים ושינויי גרסאות מצד גורמים שונים במוסך המורשה עצמו ובשירות היבואן.
פיצוי הולם מצד צ'מפיון, פרסום פומבי של רמת השירות פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורית ברכה- מנהלת מרכז שם ותפקיד:
שלום,
מיד עם קבלת פנייתכם שוחחתי עם מר שביב, ולצורך בירור תלונותיו הוצע כי תתואם פגישה עם מנהל שירות מטעמנו אשר יגיע במיוחד לירושלים בכל מועד לבחירתו. לצערנו,למרות פניות חוזרות דחה מר שביב את הצעתנו,ובכך מנע מאתנו את האפשרות לבדוק את הנושא עד תומו. הלקוח מוזמן לפנות אלינו,ואנו נשמח לעמוד לרשותו בכל מועד שיבחר.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה