פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צמפיון מוטורס נושא התלונה:
הרשקוביץ יוסי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכבי מסוג פאסאט איי ליין מסוף שנת 2008 נכנס למוסך מורג בנהריה מורשה פולצפאגן עקב תקלה במערכת החימום,הרכב הוא כלי עבודתי (מונית) לאחר פירוק כול החלק הפנימי של הרכב נמצא התקלה,והבוחן נכנס למחשב החברה והזמין את החלק מהמחסן המרכזי של החברה וקיבל אישור שיש את החלק,שהגיע משאית החלקים התברר שנפלה טעות והחלק של רכבי לא נמצא,בבירור בחברה נאמר שארעה תקלה והחלק לא נמצא בארץ ביכלל,ועקב חג המולד אצטרך להשאיר את הרכב כשבועיים במוסך....לאחר דין ודברים עם מנהל המוסך נאמר לי שאצטרך לשכור מונית חלופית והחברה מוכנה לשלם כ250 ש"ח פלוס מע"מ ליום..אני עובד עם גוף גדול בנסיעות ארוכות והאפשריות ההשכרה הן למוניות ישנות ולא ברמה של המונית שלי שהיא מפוארת מאוד..בלת ברירה שכרתי מונית ונאלצתי לוותר על המפעל הגדול שאני קשור אליו מכיוון שלא היו מוכנים להשתמש במונית החלופית ומצאתי את עצמי מחפש קליינטים בעיר והכנסתי ירדה באופן משמעתי...נפגעתי מאוד מצמפיון שבגלל חימום פנימי ברכב וחוסר חלקים בארץ קורקעתי...חשוב לי לציין שבמוסך המטפל "מורג"בנהריה ניסו לעזור לי אך גם הם היו חסרי אונים...הכיצד עלי לפעול שהבעיה תיפטר???

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה