פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל יצרן במערכת החימום נושא התלונה:
ולני עובד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי [לאחר עמל של שנים ] ב-8/2010 סקודה פביה ספייס ואחרי חודשיים וחצי לערך הפעלנו את מערכת החימום והמערכת לא עבדה.לתומי חשבתי תקלה פשוטה במוסך חשבו אחרת והודיעו לי שאני צריך להשאיר את הרכב.בקיצור חברים כל חלקי פנים הרכב פורק לגורמים ולראות פיק ברכיים רכב חדש7400 ק"מ.הסיפור לא תם .נמסר לי שאין חלק בארץ והרכב יושבת לפחות שבעה ימי עבודה.בנתיים לאחר טלפונים קיבלו רכב חליפי.החלק היגיע לאחר שבועיים והכל חזר על מקומו.כולל פיצוי טיפול ראשון.אני שואל?לקחת את הפיצוי?מה קורה עם החלקים שבחיים לא יחזרו עם רווחים כשהיו.איפוא עוגמת הנפש ואיפוא איכות הבקרה היחודית שלהם.ואם יש ירידת ערך לרכב
עוגמת נפש סוג הנזק :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה