|
|
|
|
|
|
כשל יצרן במערכת החימום |
נושא התלונה: |
ולני עובד |
שם/כינוי: |
יום ראשון 12 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי [לאחר עמל של שנים ] ב-8/2010 סקודה פביה ספייס ואחרי חודשיים וחצי לערך הפעלנו את מערכת החימום והמערכת לא עבדה.לתומי חשבתי תקלה פשוטה במוסך חשבו אחרת והודיעו לי שאני צריך להשאיר את הרכב.בקיצור חברים כל חלקי פנים הרכב פורק לגורמים ולראות פיק ברכיים רכב חדש7400 ק"מ.הסיפור לא תם .נמסר לי שאין חלק בארץ והרכב יושבת לפחות שבעה ימי עבודה.בנתיים לאחר טלפונים קיבלו רכב חליפי.החלק היגיע לאחר שבועיים והכל חזר על מקומו.כולל פיצוי טיפול ראשון.אני שואל?לקחת את הפיצוי?מה קורה עם החלקים שבחיים לא יחזרו עם רווחים כשהיו.איפוא עוגמת הנפש ואיפוא איכות הבקרה היחודית שלהם.ואם יש ירידת ערך לרכב
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|