פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון לקוי של רכב חדש במסגרת האחריות בשנה הראשונה נושא התלונה:
נחמה שמואל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הסדנא 4 תלפיות כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באפריל 2010 רכשתי רכב חדש סיאט איביזה fr דגם ספורט בסה"כ של 150,000 ש"ח
בחודש 2/2011 פניתי למוסך לטיפול ברעשים שמגעים מחלון של גג הרכב.
הבוחן אמר לי שהרעש נובע מקרע בגומייה של חלון גג הרכב, החלק לא קיים במלאי ויוזמן, וברגע
שהוא יגיע אקבל הזמנה לטיפול במוסך.
לאחר חודש ראיתי שלא חוזרים אלי ואני ממשיך לסבול ולנסוע ברכב חדש עם הרבה רעשים.
פניתי טלפונית למוסך מספר פעמים לשאול עם החלק הגיע ונעניתי בשלילה שהחלק לא הגיע.
לאחר חודשים ב- 04/2011 זומנתי לטיפול.
בסיום הטיפול שבאתי לקחת את הרכב להפתעתי גיליתי הגומייה עדין קרועה, פנים הרכב מלוכלך בכתמים שחורים וסימנים של סיליקון בחלון גג הרכב.
פניתי לנציג השרות במוסך והוא אמר לי שהוא מאד מצטער , והתקלה תטופל שוב בהקדם והחלק שהוזמן לא היה מתאים ויש לבצע את ההזמנה שוב.
שוחחתי עם העובדים שטיפלו לי ברכב ואמרו לי שהפועל לא קיבל הנחיות מי הממונה שלא ופירק לחינם את כל הגג.
עד לרגע זה 01/06/2011 לא קיבלתי מענה ותקלה לא טופלה למרות ששוב פניתי טלפונית לנציגי השרות.
כספי, סוג הנזק :
החלפה של כל חלון הגג בחלון גג חדש ופיצוי כספי פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה