פרטי התלונה

תלונות צ'צפיון מוטורס

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה ברכב וטיפול לא נאות ומשפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הלח"י 7-9 בני ברק כתובת:
סניף חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום ראשון ה-27.11.11, נסעתי מת"א לחיפה - דרך אותה אני עושה בפעמיים בשבוע. הדרך באופן קבוע עוברת דרך כביש 2 ומנהרות הכרמל.

עם הגיעי לרמזור לפני הכניסה לטכניון משער נו"ש, בהתחלת נסיעה, התפוצץ הצמיג הימני הקידמי בדופן החיצונית. המהירות היתה מהירות של התחלת נסיעה הגלגל הימני הקידמי לא נפגע וכן הצמיג הימני הקידמי נשאר שלם פרט ל-3 קרעים בו, בין 4-5 ס"מ לערך, כולם קרו בעת תחילת נסיעה (ברמזור).
איתי ברכב היו עוד 3 סטודנטים - עדים לארוע.

התקשרתי למוסך מורשה שלכם ושלחו לי אדם שיחליף את הצמיג.
לאחר מכן ניסיתי לדבר עם המוסך ועם המשרדים הראשים.
רציתי בדיקה מקיפה לנושא זה, מכיוון שהרכב הוא רכב חדש, ולכן פניתי למוסך מורשה מטעם חברתכם. אני חוששת להשתמש ברכב מבחינה בטיחותית.

כאשר ניסיתי לדבר עם המוסך בחיפה נתקלתי ביחס מזלזל, עד כדי כך שאדם שדיבתי איתו בנעימות הניח את השפורפרת ודיבר עם עמית למקצוע על מעשיו בסוף השבוע ועל ארוחת שישי אצלו בביתו. אין מביש ומזלזל מכך. מעבר לכך הועברתי משלוחה לשלוחה ולא קיבלתי מענה - זאת בנוסף לכך שכל הזמן האשימו אותי בתקלה בצמיג - כמובן מבלי לשמוע את פרטי הארוע. כאשר ניסיתי לספר מה היה הארוע שינו הם את טענותיהם כדי שיתאים לסיפור שלי עם התקדמות הסיפור (כגון "בטח יצאת מחניה" ו"בטח נכנסת במהירות" וכדומה - כמובן שכל טענותיהם לשווא המה - הנסיעה הייתה במשך שעה וחצי מת"א לחיפה עם 3 נוסעים שהיו עימי ברכב, לגבי המהירות גבוהה, אם כך היה לא היה נשאר דבר מהצמיג, והייתי מגיעה מהר יותר לחיפה!).

לאחר התערבות מהמשרדים הראשים הסכימו לדבר איתי ולקבל אותי במוסך בחיפה. כאשר הגעתי לשם חזרו הסיפורים והאשמות לגבי אופן נהיגתי. דבר משפיל ולא מקובל. בנוסף לכך, כאשר באו לצלם את הגלגל צילמו רק 2 מתוך 3 הקרעים בגלגל - וכשהערתי על כך אמרו לי שהקרע ה-3 "לא משנה". דבר שגרם לי להרגיש ש"מלבישים סיפור" על המציאות.

כאשר ניסיתי להסביר מה קרה, האדם שהיה מולי בחר לא להתייחס אלי, גם ששוב ושוב ביקשתי את תשומת ליבו.
כאשר ביקשתי לקרוא לאחראי, הגיע אדם נוסף ששוב טען שמספיק לצלם רק חלק מהקרעים ואין צורך לצלם את כל הקרעים. לי הדבר נראה תמוהה, וודאי לא אמין. דבר שלא הייתי מצפה מסוכנות המייצגת בארץ חברה גרמנית.

לאחר מכן התקשרו בבוקר יום שני, ה-28.11.2011, לשאול איך היה הטיפול ביום ראשון, ה-27.11.2011, אז הצלחתי לשכנע את המשרדים הראשים שכדאי לערוך בדיקה לרכב בנוסף לבדיקה שערכו יום קודם לכן בחיפה - שאת אמינותה אני מטילה בספק לאור ההתנהגותם באותו היום.

סיכמנו על כך שיתאפשר לי לבוא לבדיקה של הרכב במרכז השירות שלכם בבני-ברק. הגלגל נשלח לבדיקה בחברת הצמיגים.
מה שמפריע לי בכל הסיפור הוא שצילום נוסף עם כל שלושת הקרעים מעולם לא בוצע ולא נשלחו כל הפרטים על מצב הגלגל. מעבר לכך לא טופלה בעיית השירות הלקויי בסניף חיפה.

אני מרגישה מרומה ולא בטוחה לנסוע ברכב זה. אשמח לשמוע התייחסות אלמנטרית מגורם רציני יותר בחברה, זאת טרם פנייתי לנציגות בגרמניה.
אשמח לדעת שכל הפרטים הועברו ליצרן הגלגלים. ארצה בדיקה של התאמת כל הצמיגים וכן לדעת מה גרם לפיצוץ בתחילת נסיעה לאחר עצירה ברמזור. האוטו חדש - ושמור. עברתי טיפול 30,000 בקיץ, במוסך הראשי בבני-ברק.
אבקש את התייחסותכם בכובד ראש לפניה זו.

לתשובתכם המהירה אודה.
בברכה,
קרין אבן
כספי סוג הנזק :
בדיקת הרכב, בדיקת הצמיג לאחר שליחת דו"ח מהימן מלא לחברת הצמיגים וטיפול בבעיית השירות הלקויי בסניף חיפה פתרון נדרש :

צ'צפיון מוטורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה