פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של ארקיע בטיסה מטביליסי לארץ. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחזרה מטיול של פגסוס ב-19/9/14 דרשו כסף עבור מים לשתיה בטיסה,כאשר בטיסה הלוך הגישו שתיה חמה וקרה כחלק מהשרות.לטענת הדיילת הכללים שונו בין התאריך שיצאנו לתאריך שחזרנו(יצאנו ב-9/9/14).
בידינו כרטיס הלוך ושוב ולא נראה לנו לשנות את הכללים באמצע.חשוב לציין שהטיסה יצאה באיחור של כחצי שעה,עד שעלינו חיכינו בשער ללא שתיה וללא שירותים כשעה וחצי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
פנינה- מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
אליעזר שלום
תודה רבה על המידע,
אנו מצטערים על תחושותך ועל כך שנאלצת להמתין כשעה וחצי טרם הטיסה.
כידוע לך אנו, חברת פגסוס, אכן רוכשת את הכרטיסים מחברת ארקיע, אך אינה יכולה לקבוע את מדיניותה של חברת ארקיע.
אנו רואים את טובת לקוחותינו כבראשונה ובוודאי שנעביר מידע זה לדרגים הגבוהים של חברת ארקיע ונבקש מהם להיות מודעים לכך שהתנהלות כזו גורמת לנזק תדמיתי.
אנו מקווים שמדובר במקרה נקודתי ושחברת ארקיע תדע בעתיד לתקן התנהלות זו כדי לגרום לך המטייל תחושה טובה בטיסה.
תודה על בחירתך בפגסוס
מחלקת פניות הציבור
פגסוס טיולים מאורגנים
פנינה
תגובה:
בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה