|
|
|
|
|
|
איחור בהגעת מזוודות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אמא שלי טסה לאירלנד בטיול מאורגן דרך חברת פגסוס. המזוודות שלה הגיעו באיחור של 5 ימים. אף אחד בחברה לא מוכן לקחת אחריות ןלספק אפילו טופס תביעה לחברת התעופה. אנשים מבוגרים שלא יודעים אנגלית מוותרים מראש על הגעת התביעה.
פגסוס תתביישו לכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פגסוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן צמח - מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם הגברת דליה בכר בתאריך 13092014 בשעה 0930.
הוסבר כי אכן פגסוס אינה אחראית להגעה או אי הגעת הכבודה של הנוסעים. על כך אחראית חברת התעופה Aer Lingus בלבד!
עם הנחיתה הוגשה תלונה בחברת התעופה Aer Lingus ובסיוע של פגסוס אל מול חברת התעופה הגיעה הכבודה לאחר 5 ימים.
|
תגובה: |
לנושא הגשת התלונה אנו ננסה לסייע בנושא, לאתר עבור הנוסעת את טופס התלונה או לקשר אותה אל מול חברת התעופה ,אף על פי שאינה ספק של פגסוס.
סוכם כי לאחר החג נעמוד איתה בקשר.
תודה וחג שמח. |
פתרון: |
|
|
|