פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר הנחה של 2.5% כפי שהובטח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרכב 4 כתובת:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
16.7.08
מבלי לפגוע בזכויות



הנדון: טיול לגרמניה בתאריך 8.8.08



מדובר בעניין רכישת חבילת נופש ליחיד, כאשר בעת ההזמנה הובטחה לי הנחה של 2.5% מסה"כ סכום החבילה שהינו 1306$.

בפועל גבו מחשבוני סך של 2,634.85 ₪ ( עפ"י שער גבוה של 3.283$)


עפ"י הקבלת ששלחו ליבמייל, סכום הטיול 1605 = שחולק ל- 2 X 802.50

השגותי:
1. ראשית לא קיבלתי את הנחה של 2.5% כך שהסכום לתשלום הינו:
וצ"ל: 1273.35$ + 299 $ תוספת לסינגל = 1572.35$

2. שנית המועד בו חויב כרטיס האשראי הוא 8.7.08 אשר על פי הפרסום בעיתונות עמד על 3.26 ₪ כשנדרש לחייב בהתאם לשער המכירה שקדם ליום זה, קרי שער המכירה ביום 7.7.08 הוא 3.24 ש"ח ובפועל חויבתי על פי שער גבוה, אשר עמד על סך 3.28 ש"ח


הנושא שבעקבותיו היו חילוקי דעות היה שאחרי יומיים מההזמנה ביקשתי ממירב לשלם בדולרים במקום בשקלים והיא הסכימה ואחרי שהלכתי ורכשתי דולרים הודיעה לי כי הסכום שיוחזר לי יהיה בהתאם לשער הנייד שייקבע. אני חושבת ותבדקו אותי אם אני צודקת עד לתאריך שביקשתי ממירב לא שלחו הודעה לישראכרט לביצע העיסקה ורק לאחר שמירב אמרה כי היא לא מבצעת את מה שביקשתי - כלומר לשלם בדולרים- ראיתי גביית הסכום באמצעות ישראכרט והסכום לפי שער גבוה ובסכום ללא הנחה שהובטחה לי.

כשקיבלתי את הקבלה בדואר רשום שם שמחיר הטיול $1228 עליו הוספו $108
ועוד תוספת עבור סינגל $299 והנחה $30 . יוצא איפוא שאני משלם בדיוק את מחיר הטיול הרשום בספר $1305 פחות $1 .
אז איפה ההנחה ?
כשביצעת את ההזמנה הסוכנת עשתה בדיוק את החשבון ואמרה לי שאשלם סך של $1572.35 ובקבלה הם עשו קובנציה שבעצם אני משלם את הסכום שפורסם בתוכנית הטיול. על כך אני מלינה ואני חושבת שלא בטעות זה נעשה כי גם כתבתי אליהם מכתב ולא היתה כלל תגובה לכן אבקש לראות בעצם ביצוע עיסקה זו כהפרה מהסכם שהוסכם עליו טלפונית.

אשמח אם אקל מענה לתלונתי ויבוצע התיקון בחשבון וכן בעיית שער המטבע כאשרנגבה ממני עפ"י שער גבוה.

אם אני טועה ומטעה, אבקש את סליחה ואשמח לשוחח בעניין ו/או לקבל הערות על כך.


תודה על תשומת הלב.



בברכה,
עופרה לה-פרנס

052-2650382

עגמת נפש עלבון ו סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה