פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי נושא התלונה:
פרנס אפרה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

אדון נכבד.,


הנדון: טיול לגרמניה בתאריך 8.8.08



אני פונה אל כבודו בבקשת סיוע לישר את ההדורים בעניין רכישת חבילת נופש ליחיד, כאשר בעת ההזמנה הובטחה לי הנחה של 2.5% מסה"כ סכום החבילה שהינו 1306$.

בפועל גבו מחשבוני סך של 2,634.85 ₪ ( עפ"י שער גבוה של 3.283$)


עפ"י הקבלת המצ"ב, סכום הטיול 1605 = שחולק ל- 2 X 802.50

השגותי:
1. ראשית לא קיבלתי את הנחה של 2.5% כך שהסכום לתשלום הינו:
וצ"ל: 1273.35$ + 299 $ = 1572.35$

2. שנית המועד בו חויב כרטיס האשראי הוא 8.7.08 אשר על פי הפרסום בעיתונות עמד על 3.26 ₪ כשנדרש לחייב בהתאם לשער המכירה שקדם ליום זה, קרי שער המכירה ביום 7.7.08 הוא 3.24 ש"ח ובפועל חויבתי על פי שער גבוה, אשר עמד על סך 3.28 ש"ח



3. כנוסעת ותיקה בחברתכם ויותר מזה שאני מצרפת תמיד מטיילים נוספים אליכם, ולא חשוב כרגע הנושא שבעקבותיו היו חילוקי דעות, אני חושבת שההנחה שניתנה לי ניתנה גם לנוסעים נוספים שאני יודעת את שמותיהם ובעצם לא קיבלתי שום פריבילגיה או יחס מועדף -

הנושא שבעקבותיו היו חילוקי דעות היה שאחרי יומיים מההזמנה ביקשתי ממירב לשלם בדולרים במקום בשקלים והיא הסכימה ואחרי שהלכתי ורכשתי דולרים הודיעה לי כי הסכום שיוחזר לי יהיה בהאםל שער הנייד שייקבע. אני חושבת ותבדקו אותי אם אני צודקת עד לתאריך שביקשתי ממירב לא שלחו הודעה לישראכרט לביצע העיסקה ורק לאחר שמירב אמרה כי היא לא מבצעת את מה שביקשתי - כלומר לשלם בדולרים- ראיתי גביית הסכום באמצעות ישראכרט והסכום לפי שער גבוה ובסכום ללא הנחה שהובטחה לי.
אבקש לבדוק לחזור אלי , בבקשה כדי שאוכל להיות שקטה ורגועה.
אם אני טועה ומטעה, אבקש את סליחתך ואשמח לשוחח בעניין.


תודה על תשומת הלב.



בברכה,
עופרה

052-2650382
עגמת נפש עלבון ו סוג הנזק :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה