פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטולים תכופים של טיולים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו קבוצה של 7 אנשים שנרשמנו לטיול (BCR)לדרום אמריקה לתאריך :27/09/08
שלמנו מקדמות כנדרש .ועשינו חיסונים שעלו מאות שקלים כנדרש.לאחר שהקבוצה היתה מלאה קבלנו הודעה שהטיול בוטל.
נרשמנו לתאריך חדש 10/10/08 ושוב שלמנו דמי קדימה .נמסר לנו גם שם המדריך.
וכאשר הקבוצה היתה מלאה ,שוב קבלנו הודעה טלפונית .שהטיול בוטל.
התקשרתי למדריך והוא לא ידע על מה אני מדבר והיה בהלם.
נראה לי שבחברת פגסוס שולט אי סדר או תחמנות שגורמת לסבל לנרשמים.
החברה מקרינה חוסר אמון .לא ניתן לדבר בשום שלב עם אחראי או מנהל בחברה.
עלבון,נזק כספי (מחזירים לפי $ ישן) סוג הנזק :
פרסום בכל כלי התקשורת למען יראו ויראו. פתרון נדרש :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית - פניות ציבור שם ותפקיד:
החברה עוסקת בתיכנון וביצוע של טיולים מאורגנים.
כללי החברה מאפשרים ביטול יזום של טיולים עד שבועים לפני הטיול.כאן מדובר על ביטול של כחודשיים מראש.
יחד עם זאת האנטרס של החברה הוא כמובן להוציא את הטיול לפועל ואכן הטיולים רובם ככולם יוצאים ומתבצעים והם לא מעטים.
סיבה לביטול בפועל: מאחר וחברת התעופה ביטלה טיסה המהווה קונקשיין ממקום למקום לא יהיה ניתן לקיים הטיול כפי שתוכנן.
הכספים כמובן מוחזרים.
תגובה:
בפועל חברת פגסוס פעלה כדין וכראוי. ביטול הטיול במועדו נעשה הרבה זמן מראש . הביטול היה בלתי נמנע מאחר והטיסה עליה הסתמכנו בוטלה על ידי חברת התעופה.
שוק התיירות תחרותי מאוד ויש בו אפשרויות רבות. הלקוח הוא מלך. יחד עם זאת
אכזבתם של המטיילים מובנת לנו כי טיולנו לדרום אמריקה הם אכן שם דבר.עדיין תמיד ממולץ לכל נוסע לבדוק אם הייעד המסויים והתנאים ביעד מתאימים לו לצרכיו ןלציפיותיו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה