פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות .אירגון לקוי.בטיול לארצות הברית מחוף לחוף.בתאריך 12.08.08 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרכבת 4 כתובת:
תיאור הבעיה:
תלונה 1
נרשמנו כחודש לפני הטיול ושילמנו בתאריך 2/07/08 את כל הכסף במזומן,
כרטיס והיטל דלק כנידרש,
להפתעתי 8/08/08 נדרשנו לשלם היטל דלק נוסף,כ-330 דולר לזוג עם לא נשלם
לא נקבל את הכרטיסים,שילמתי,לא הייתה בררה,
אני רוצה לציין: שמחיר הדלק בתאריכים הנ"ל ירדו...



כספי סוג הנזק :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית - פניות ציבור שם ותפקיד:
נושא הדלק הוא נושא המטופל בפגסוס בשקיפות וגילוי מלא בכתב לקוח יחד עם פרטי הטיול. חברות הטיולים בארץ תלויות בחברות התעופה לגביי הורדות דלק והעלאותיהם. גובה היטל והדלק ודרך חישובו הם בשליטת חברת התעופה. פגסוס מוציאה קבוצות לטיולים בחו"ל ומחוייבת לעמוד בדרישות הכספיות של חברות התעופה כדי להמשיךולעשות כך.תוכנית הטיול מודיעה מראש על האפשרות כי ייתכן ויצטרכו להוסיף כספים עבור היטל דלק (ו/או מסי נמלוביטחון) ומציינת את הבסיס לחישוב ההשלמה כולל תאריך וסכום. כמו כן מציינתהתוכנית את מועד הגביה המשלימה. הדברים ידועים מראש וברורים ומובאים לשיקולו של הלקוח הפוטניאלי טרם ההתקשרות.
בברכה אביבית
מ. מחלקת פניות ציבור
תגובה:
דרישת חברות התעופה להיטל דלק ודרך החישוב לא בשליטתנו.
אנו כן מבצעים גילוי מלא ונאות: מפרטים ללקוח בכתב ומראש מה לא כלול במחיר וכן מהו הבסיס לחישוב השלמות - אם תדרשנה וכן מתי הכספים ייגבו.
הלקוח נכנס לעסקה מתוך מודעות לתנאיה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה