פרטי התלונה

תלונות פגסוס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול נסיעה והחזר תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' הרכב 4 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.9.209 נרשמץי ביחד עם בת הזוג שלי לטיול לדרום אמריקה שהיה אמור
לצאת בתאריך 7.12.09. בסוף ספטמבר פניתי לכלל ביטוח על מנת לעשות ביטוח נסיעה ונאמר לי שניתן לעשות ביטוח רק חודש לפני הנסיעה. בתחילת בובמבר חליתי
עמ בעיה רפואית בלב ונקבע לי תור לאישפוז בבית חולים תל השומר על מנת לעבור
טיפול פולשני בלב. כאשר פניתי לחב הביטוח לעשות ביטוח נסיעה הם סירבו לבטח
אותי בגלל מצבי הבריאותי. מיד הודעתי בטלפון וגם במכתב שנשלח בפקס לחברת
פגסוס על ביטול הנסיעה וביקשתי מהם להחזיר לי את כל התשלומים ששילמתי.
להפתעתי ולצערי הודיעו לי שהם עומדים לקנוס אותי ב-1400 $. פניתי לחברה
וביקשתי לדבר עם המנהלת גב' סנדרה ולהסביר לה את מצבי לאחר מספר רב של פניות טלפוניות הצלחתי לדבר איתה והסברתי לה שאני בן 75 ניצול שואה ויש לי הכנסה מצומצמת.עשיתי מאמצים רבים כדי לממש את הטיול הזה ואף לקחתי הלואה לצורך הטיול. היא אמרה לי שלאחר שהטיול יחזור היא תראה מה ניתן לעשות בקשר לבקשתי. הטיול חזר בתאריך 21.12 ולאחר מספר ימים ניסיתי להשיג את סנדרה אבל
קיבלתי כל פעם תשובה שהיא עסוקה ולא יכולה לדבר איתי ,ביקשתי שהיא תחזור אלי
בטלפון אבל גם זה לא עזר. רק אחרי שהקמתי צעקות ענה לי בחור בשם ישראל
ןאמר לי שחבל על הטלםונים שלי כי אין בכונתם להחזיר לי את הקנס. נפגעתי מאוד
אני מהתגובה הזאת ומחוןסר ההתחשבות במצבי. אודה לכם באם תוכלו לעזור לי
על מנת שיוחזר לי הכסף ששילמתי.
בכבוד רב שמחה בן-שאול
עלבון סוג הנזק :
החזר מידי של 1400 $ שקוזז בלי הכמי מהתשלומים ששילמתי ומבלי להודיע לי על כך פתרון נדרש :

פגסוס שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית פניות ציבור שם ותפקיד:
המקרה המתואר מבהיר את החשיבות של עשיית ביטוח נסיעות רפואי מייד ברישום לטיול ולא בסמוך ליציאת הטיול לפועל.
עלותו של ביטוח כזה אינה גבוהה ובכל מקרה עלות הביטוח מחושבת לפי מספר ימי הטיול בפועל ואינה משתנה אם עושים אותו זמן רב לפני היציאה או בסמוך ליציאה.
קיימים בהחלט ביטוחים אותם ניתן לעשות גם שלשה חודשים לפני היציאה לטיול - מייד ברישום לטיול. ביטוחים אלו מבטחים גם את דמי הביטול בהתקיים התנאים הנקובים בפוליסה.
נציגי פגסוס מקפידים לתת מידע בנושא קיומם של ביטוחים אלו.
עצם הצורך לשלם דמי ביטול וגובהם בכל מצב - מוצג מראש ותוך גילוי מלא ונאות בתוכנית הטיול. זהו נתון מקובל וידוע בראש.
צר לי אם הלקוח חש תחושת עלבון עקב עניין שהוא מסחרי וחוזי במהותו.
תגובה:
צר לי על הלקוח.
ככל שהדברים נוגעים למענה באמצעות אתר אנטרנט, חשוב להדגיש כי דמי הביטול מכוסים ברוב פוליסות הביטוח הרפואי ובהחלט ניתן לבצע את הביטוח בתשלום מועט וזאת, מייד ברישום לטיול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה