תלונות פגסוס

אברמוביץ משה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נרשמנו אשתי ואני לטיול קצר לברזיל ארגנטינה 7 ימים 9 לילות נרשמתי במיוחד בכדי לראות את הקרנבל הקרנבל נערך כל הלילה עד 9.00 בבוקר בתוכנית הטיול אני מצטט יום 4 של הטיול לאחר הקרנבל ( לאחר לילה ארוך וארוחת בוקר מאוחרת נצא ליום סיור בעיר) בפועל ללא ידיעה מוקדת הוכנסה טיסה ל 6.30 בבוקר השקמה וארוחת היתה 04.30 כך שנאלצתי לעזוב את הקרנבל ב-12.30 בלילה ראינו בקושי 3 קבוצות מתוך 10 הטובות יותר מופיעות בסוף הקרנבל שילמתי 400$ לזוג כרטיסים לקרנבל באם היתי יודע מראש לא היתי מצטרף לטיול זה קבוצות אחרות של החב בתוכנית דומה נשארו למחרת בריו פניתי לנציגת החברה והתשובות שקיבליתי ממש לא רצניות ומתחמקות
כספי סוג הנזק :

פגסוס שירות לקוחות

נציגת פניות הציבור שם ותפקיד:

על פי תוכנית הטיול הובטחו 3 לילות ו- 3 ימים מלאים בריו. אולם, מצעד המנצחות נערך בערב היום הרביעי של הטיול ולכן למחרת המצעד לא היה יום טיול, אלא הטיסה לאיגואוסו שהייתה בשעה 08:30 בבוקר ולכן הקבוצה היתה צריכה להיות בשדה ב- 06.30 ולכן תוכנית הטיול בוצעה במלואה. באם היית בוחר יכולת לפצל את החזרה ולחזור בנפרד מהקבוצה.
תגובה:
אנו נוהגים שקיפות מלאה בתוכנית הטיול והלקוח הביע את הסכמתו לצאת לטיול על פי התוכנית אליה נרשם. פתרון: