פרטי התלונה

תלונות עמק חפר

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי שהובטח בגין כרטיסי צליחת הכנרת ה 61 שנמצאו - שלא נענתה עד כתיבת שורות אלו נושא התלונה:
קול דיינה שם/כינוי:
‏שבת ‏20 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המסיק 7, פארק התעשיות עמק חפר 38777 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני וחבר השתתפנו בצליחת הכנרת ה 61 ב 20.9.14. רכשנו כרטיסים באתר האינטרנט של קבוצת בן-דרור אירועים (בשיתוף ספידו והמועצה האזורית עמק הירדן), אך לרוע מזלנו הכרטיסים אבדו ביום הצליחה. בלית ברירה ובעצת נציגת שירות מחלקת הספורט מ.א. עמק הירדן שמכרה כרטיסים לאירוע בדוכנים סמוכים בצומת צמח - רכשנו כרטיסים נוספים במקום. זו התעקשה שבמידה ונמצא את הכרטיסים המקוריים - ניצור קשר עם מחלקת הספורט של המועצה האזורית ע.הירדן ויוחזר לנו כספנו על הכרטיסים שאבדו - במלואו.
ב 5.10.14 מצאתי את הכרטיסים הנ"ל ברכב, צלצלתי למחלקת הספורט הנ"ל וזו הפנתה אותי לשוחח עם הנהח"ש של קבוצת בן דרור, אשר לא נמצאת/ לא עונה מה 5.10.14 מהבוקר, למרות צלצולים חוזרים ונשנים שלי, בימי עבודה (לא בחג/ שיש/שבת). יש בידי הקבלות כי אני וחברי שילמנו - כל אחד בנפרד- על הכרטיסים, וכן סריקת הכרטיסים שנמצאו שלא נעשה בהם שימוש - שניהם נשלחו למייל של הנהלת קבוצת בן דרור - אירועים ללא תגובה מצידם עד כה. אני לא מוכנה לוותר על הכסף שהשקעתי בכרטיסים (כל כרטיס 95 ₪, סה"כ 190 ₪) ומבקשת שתעזרו להם לעמוד בהתחייבותם להחזיר לי אותו בתמורה למשלוח הכרטיסים, לכרטיס אשראי או חשבון בנק שאספק בשיחה טלפונית.
כספי סוג הנזק :
החזרת 190 ש"ח לחשבון הבנק או לכרטיס האשראי שלי פתרון נדרש :

עמק חפר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה