פרטי התלונה

תלונות עמק חפר

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אפליה בתשלום להסעות ילדים לבית הספר(מצורף מכתב שנשלח ליועץ המשפטי של המועצה) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד י"ג מרחשוון תשס"ו 15.11.05


לכבוד
עו"ד שלמה ולדמן
יועץ משפטי
למועצה אזורית עמק חפר

הנדון: הסעות לבי"ס נועם נתניה.

בשנת הלימודים הקודמת גרתי בבת חפר והחלטנו עם משפחה נוספת להעביר את ילדנו
לביה"ס נועם בנתניה.
במועצה נאמר לנו שלא נקבל הסעה לבי"ס נועם כי לא מגיע לנו, ואנו נצטרך לדאוג להסיע
בעצמנו את ילדנו לביה"ס.
מתברר שדיבורים לחוד ומעשים לחוד , הופתענו לגלות שישנו אדם בשם פרוספר אזוט
המתגורר בישוב עולש שהבת שלו לומדת גם בבי"ס נועם בנתניה וכבר שנתיים (תשס"ג,
תשס"ד) שהיא מקבלת הסעה לבי"ס נועם בחינם על חשבון המועצה כאשר בהלוך היא
מצטרפת להסעות לבר אילן בנתניה שלוקחת אותה לאחר מכן לבי"ס נועם, וחמור מכך
בחזור היא קיבלה מונית ספיישל רק עבורה ממוניות הרכבת בנתניה שלקחה אותה
ישירות לביתה.
כמובן שפנינו מיד למועצה ולאחר שהבינו שעלינו על השחיתות הנ"ל המועצה הסדירה
את ההסעות גם לילדינו במסגרת ההסעות שיוצאות לנתניה וכמובן ביטלה את המונית
ספיישל לאותה ילדה , כמובן שההסעות היו ללא תשלום.

בסוף שנת הלימודים הקודמת עברנו להתגורר בכפר הרא"ה ומסתבר שהאפליה עדיין
נמשכת וההורים בכפר הרא"ה שילדיהם לומדים בבי"ס נועם בנתניה משלמים מכספם
על ההסעה.
פניתי להורים ונפגשנו עם המועצה מספר פעמים(דוד עין-דר,חינה קורן) ונאמר לנו בסופו
של דבר שהמועצה מוכנה לתת הסעה אבל עם השתתפות ההורים בסך 190 ₪ לחודש,
כאשר המשפחה מעולש והמשפחה השניה מבת חפר לא משלמות אגורה אחת עבור ההסעה.

נוכח אפליה בוטה זו שאני מניח שהיא לא נובעת משיקולים פוליטיים ולאחר שמיציתי את
כל ההליכים מול המועצה כולל פגישה עם ראש המועצה מר נחום איצקוביץ (כרגע המצב
שהמועצה לא משלמת להסעה עד שאני יסדיר את התשלום החודשי שהיא דורשת),
אם לא תשתנה מדיניות המועצה המפלה בין תושב לתושב דבר הנוגד כל נוהל ציבורי תקין
הנושא יטופל בערכאות משפטיות שפניתי אליהם.

העתק נשלח בדואר רשום

אודה לטיפולך המיידי
יוסי אודסר
כפר הרא"ה 38955
טל' בית 6271040-077
נייד 7501889-054






הפסקה האפליה פתרון נדרש :

עמק חפר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה