פרטי התלונה

תלונות עמק חפר

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבר חודשיים בלי קו בזק ואיינטרנט נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב , אני רוצה להבין איך זה שכבר חודשים כפר שלם בלי קו בזק , בלי אינטרנט , אנחנו כבר מתחילת אפריל בלי קו בזק , לסיבות כל שהן , אחרי פסח יצרתי קשר עם המוקד שלכם ואמרו לי עד 18.4.12 זה יתוקן , חכינו עד עכשיו ואין פתרון , יצרתי קשר יותר מפעם ל- 166 וכל הזמן יש מענה אלקטרוני " שלמספר שהקשת ידוע לנו שיש תקלה בתשתית נא להשאיר מס' טלפון ונשלח לכם ס.מ.ס לעדכן אותכם על התיקון " כבר יותר מפעם עשיתי דבר זה , עד אתמול 3.6.12 יצרתי קשר לברר לגבי תשלומים כל עוד שאין לנו קו , וביקשתי שיעבירו איתו לתמיכה , אמרו לי שמופיע לנו שעד מחר 4.6.12 זה אמור להיות מתוקן אבל לא מבטיחים לך !!!!!! אז עד מתי ?????.. אני רוצה להבין אני בתור סטודנטית איך אני אמורה להעביר מטלות ולחפש חומר לעבודה סמנריונית !!!! אני אמורה לנסוע למקום הכי קרוב לנו נסיעה של 20 דק' כדי להשתמש באינטרניט !!! בנוסף הורים שלי זקנים אבא עבר ניתוח איך אני אמורה להתקשר לברר בשלומו !!!!! כמה וכמה תורים ביטלו להם והיו מתקשרים לבית ומשאירים הודעות בבית ואנחנו לא קיבלנו והייתי הוהלכת עם אבא הזקן לחדרה או נתניה לטיפולים אחרי כן יגידו לנו שזה מבוטל השארנו הודעה בקו בזק !!!! אני מרגישה טרטור עוגמת נפש ואי עמידה בדרישות הלקוחות שלכם , והאמת שוקלים מאוד לנתק את הקו לגמרי " למרות שמנותק " ולעבור לחברות סוללריות !!!!! אתם לא יודעים כמה לקוחות אתם מפסידים ואני מבקשת גם פיצויים ....

עמק חפר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה