פרטי התלונה

תלונות עמק חפר

תלונות מועצות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים גבוהים מהצריכה השוטפת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנני תושבת בת חפר המשתייכת למועצה אזורית עמק חפר.

בחשבון המים שנגבה מתושבי בת חפר לפני 4 חודשים נגבה "בטעות" סכום כסף הגדול בכ-500 ₪ מכל בית אב בישוב.

כשהערנו למועצה על כך, הם הגיבו בהתנצלות על "הטעות" והבטיחו שההפרש יקוזז מהחשבון הבא שישלח לבתים.

ואכן החשבון הבא הגיע אך הסכום לא נוכה.

כשהתקשרתי לבקש את ההחזר נאמר לי שרק אם אגיע למועצה ואתרוצץ בין המחלקות השונות (כלומר אפסיד יום עבודה) הם יוכלו להחזיר לי את הכסף.

ככל הידוע לי הרשות המקומית גובה קנסות על איחור בתשלום, האם מדיניות זו לא תקפה גם בכיוון השני?

אם ניתן לשלם את החשבון דרך כרטיס האשראי טלפונית מדוע הפעולה ההפוכה לא יכולה להתקיים??? וכמובן ששאלות רבות אפשר להמשיך ולשאול על התנהלות המועצה ודרך גביית הכספים שלה.

למעשה המועצה לקחה (שלא בהסכמה ושלא בידיעה) "הלוואה" ללא ריבית, מתושבי בת חפר של מיליוני ₪ וגרוע מכך היא מאחרת ומתחמקת מהחזר חובותיה לתושבים.

מבקשת טיפולכם הדחוף בנושא.
החזר הגבייה העודפת עם ריבית פתרון נדרש :

עמק חפר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה