פרטי התלונה

תלונות ג'נטלמן מתנות לגבר

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעונינת להחליף המוצר במוצר אחר או לקבל החזר כספי. נושא התלונה:
‏שבת ‏31 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון קרית ביאליק כתובת:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שעון בחנות גנטלמן קריון בתאריך 19/08/2009 בסכום של 670 ש"ח כאשר שילמתי 200 במזומן ושאר באשראי (לא בתשלומים).
השעון שרכשתי בעל רצועה לבנה ,נאמר לי בעת הרכישה שאין אחריות על הרצועה, אמרתי לעובדת זה בסדר היה לי שעון עם רצועה לבנה של חברה טובה אחרת ולחר שנה וחצי, שנתיים אם הרצועה ממש מתלכלכת אני מוכנה לשלם עבור רצועה חדשה .
כבר בשבועיים הראשונים לאחר הרכישה שמתי לב שהרצועה מתחילה קצת להתלכלך ולהשתפשף בגלל פתיחה וסגירה של השעון (כי אני לא אתקלח עם השעון..... (: מן הסתם ).. ככל שהזמן עבר התחלתי לממש להתבייש ולא להאמין שיש לי שעון חדש על היד שנראה כאילו עברתי איתו כמה שנים טובות ואיזה מסע כומתה בדרך . אני רוצה לציין שאני עובדת בבנק ולא נמצאת בסביבה מלוכלכת שהרצועה יכולה להתלכלך בורה כזו.
בתאריך 31/10/09 פניתי לגנטמן קריון עם הבעיה נמסר לי שאין אחריות על רצועה. העובדת אמרה לי תפני לשירות לקוחות ואני אמרתי לה שלא אני לא אפנה , ושהיא תפנה למי שריך לטפל בעינין. היא אמרה שתעביר לסוכן את השעון והוא יטפל בזה .(שהוא מגיע לחנות פעם בשבוע) . מסתבר שהשעון נמסר לסוכן לאחר שבוע ויום . לאחר שבועיים ב- 14/11/2009 הגעתי לחנות בקריון לשאול מה קורה עם השעון ולמה לא מעדכנים אותי מה קורה , ביקשתי שמנהל החנות יחזור אלי . הוא התקשר אלי למחרת (חשוב לציין שמדובר במנהל למלמ לחלוטין חסר עמוד שידרה (: ) . הוא כמובן אמר שאין אחריות על רצועה הסכמתי איתו על כך ושזה מקובל עלי אבל לא במקרה שלי שזה קרה לאחר כ-חודשיים הרצועה נראת כך למרות שמדובר ברצועה לבנה . הסברתי לו שלפני כן היה לי שעון עם רצועה לבנה הרבה יותר יקר מהשעון הזה ורק לאחר כ-שנתיים החלפתי שעון.
מנהל החנות שלא ראה בכלל את הרצועה של השעון ולא ידע בכלל באיזה שעון מדובר אמר לי אני צריך לבדוק באיזה שעון מדובר ואני אחזור אליך(מאוד מקצועי).
הוא חזר אלי ואמר שאני צריכה לפנות למעבדה שהם משווקים את המוצר ד.א. סוכנויות 036161718 הדר . התעקשתי לא לדבר איתם טענתי שזה תפקידו, הוא לא הצליח להגיע לתוצאות כמובן . רק לאחר שאני שוחחתי אים והיא ראתה את השעון מול עיניה היא הסכימה להחליף רצועה ללא תשלום. אני ביקשתי רצועה בצבע כהה כדי שהבעיה תהיה פחות מורגשת עם הזמן אבל אין רצועה אחרת.
אמרתי למנהל החנות שאני לא מעוינת בשעון זה עם אותה רצועה לבנה והוא אמר
שאין אפשרות להחליף או לקבל החזר כספי . בבקשה עיזרו לי מה אני עושה עכשיו
השעון נמצא בחנות עם רצועה לבנה חדשה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

ג'נטלמן מתנות לגבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה