פרטי התלונה

תלונות ג'נטלמן מתנות לגבר

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון שעון גס קולקשיין נושא התלונה:
ירון טלי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יצחק רבין 53, קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 15.01.10 ביקרתי בחנות ג'נטלמן שבקניון גבעתיים (להלן: "החנות"), לצורך החלפת סוללה בשעון מדגם "גס קולקשיין", אשר נרכש באחד מסניפי הרשת "גנטלמן" לפני כשנתיים.
נאמר לי ע"י המוכר כי התהליך אורך עד שלושה שבועות בשל העברת השעון דרך הסוכן למעבדה. עוד נאמר לי כי לא כדאי לי לפנות לשען פרטי מאחר והוא אינו מכיר את סוג השעון הספציפי ויכול להרוס אותו.
השארתי את השעון בחנות וכעבור 3 שבועות ניגשתי לחנות. שם בדקו וראו כי על פי הרשומות השעון חזר מתיקון ונמצאה חתימה של מקבל השעון מטעם החנות. המוכר חיפש את השעון אולם לא מצא אותו ואמר כי כנראה הרשומה הנה של שעון אחר וכי יבדקו זאת למחרת מול הסוכן ויחזרו אלי. כעבור יומיים, בהם לא יצרו עמי קשר, התקשרתי לחנות ונאמר לי כי השעון עדיין בתיקון וכי התהליך אורך עד חודש. כעבור חודש התקשרתי שוב לחנות ונאמר לי כי השעון עדיין לא חזר אליהם וכי כנראה שהשעון התעכב אצלם שבועיים עד שנמסר לסוכן מלכתחילה.
כחודש וחצי לאחר מסירת השעון לחנות, יצרו עמי קשר מהמעבדה ואמרו לי כי יש להחליף סוללה ולבצע חיזוק לכפתור עמו מכוונים את השעון וכי עלות התיקון הנה 140 ₪. אישרתי את התיקון, בכוונה תחילה לבקש פיצוי מהחנות שהתרשלה בהתנהלות ועיכבה את תהליך התיקון מעבר למצופה.
ביום 05.03.10 התקשרו אלי מהחנות ובישרו לי כי בשעה טובה השעון חזר מהמעבדה.
למחרת ניגשתי לחנות בכדי לקחת את השעון ולהפתעתי הרבה גיליתי כי השעון שנמסר לי איננו השעון שבבעלותי. נמסר לי שעון בצבע שחור (רקע השעון) בעוד שהשעון שאני מסרתי הנו בצבע כחול. המוכר פנה למנהל, בשם ברוך, וזה אמר לו שאמתין עד שהוא יסיים מכירה ללקוח, אותה במקרה אחר היה מעביר להמשך טיפול המוכר ומתפנה לעזרתי. אולם המנהל בחר במכוון להתעלם ממני למשך כחצי שעה וכששמע את הבעיה אמר לי בברוטאליות כי אין זה ייתכן, כי השעון השחור זהו השעון שמסרתי, והעביר את המסר כי אני משקרת ועוד בפני כל עובדי החנות והלקוחות ששהו שם.
בסופו של יום אמר המוכר כי יבדוק ביום א' הקרוב את העניין מול המעבדה או החברה ויצור עמי קשר. כמובן שעד היום, 09.03.10 לא יצרו עמי קשר.
ראשית, ברצוני כי החנות תשיב לי את השעון שמסרתי לתיקון לפני כחודשיים, או שעון זהה חלופי. שנית, ברצוני להתלונן על היחס המזלזל והמשפיל של מנהל החנות, ברוך, אשר במקום להתנצל בפני מתנהג אלי כאל מי שנתפס בגניבה מהחנות. לבסוף, ברצוני לקבל פיצוי בשל משך הזמן הבלתי סביר שאורך הטיפול, ללא כל מתן הודעה והתעלמות מוחלטת מפניותיי, התקופה בה איני נהנית מרכושי, עגמת הנפש והיחס המשפיל.
כספי, סוג הנזק :
החזרת השעון שבבעלותי פתרון נדרש :

ג'נטלמן מתנות לגבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה