|
|
|
|
|
|
קניית שעון פגום< |
נושא התלונה: |
יום שני 19 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום.
קניתי בתאריך 19/9/2011 שעון יד מתוצרת חברת פוליס בחנות מרשת ג'נטלמן .מחיר השעון + ארנק קטן 1100 שקלים.השעון נארז כמתנה ללא בדיקה וניתן ללא קבלה וללא תעודת אחריות בכתב (נאמר לי שמספר הטלפון במחשב וזאת האחריות..) מסרתי את המתנה ובמקום תודה קיבלתי מפח נפש ,השעון לא עובד .חזרתי לחנות ועכשו אני צריכה לחכות בערך חודש ולקבל אוליי שעון מתוקן ולא חדש. המוצר נרכש בשעה 13.47 מס שובר חברת האשראי 8001004 אחריות לפי טלפון-0542057199
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפה לשעון חדש והמצאת חשבונית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ג'נטלמן מתנות לגבר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|