פרטי התלונה

תלונות ג'נטלמן מתנות לגבר

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי האחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי שעון מחנות ג'נטלמן בסניף רמת אביב. השעון התקלקל בתקופת האחריות ופניתי לחנות. בתאריך 26.6.11 החזרתי את השעון לחנות והם התחייבו לתיקון תוך מקסימום חודש.
לאחר יותר מחודש פניתי לקבלת סטטוס הטיפול ונאמר שיש בעיה והם מטפלים.
לאחר מס' שבועות נוסף פניתי שוב ונאמר לי כי אין חלקי חילוף ולא ניתן לתקן וכי אקבל זיכוי כספי.
הבהרתי להם כי אני רוצה את השעון ולא זיכוי ובמידה ואין ברשותם אז שיחזירו את הכסף!
לאחר מס' שיחות רב (עשרות לפחות) עם שרות הלקוחות של חברת ג'נטלמן לצערי לא הצלחתי לקבל תשובה. הם ניסו שוב ושוב להציע לי שעון אחר (שלא דומה אפילו לשעון שלי).
לצערי הטיפול נמשך עד היום (שלושה וחצי חודשים) ללא מענה. בכל המקרים תמיד אני יזמתי את השיחות וביקשתי תשובות שלצערי לא הגיעו.
בקשתי פשוטה - לקבל את השעון שלי מתוקן או שעון זהה לחלוטין או את הכסף (לא זיכוי ולא שום פתרון אחר).

תודה רבה על העזרה.
ערן.
חסר יחס וטיפול סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

ג'נטלמן מתנות לגבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה