פרטי התלונה

תלונות ג'נטלמן מתנות לגבר

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות פוגעת ומזלזלת בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי לאבי ארנק אלומיניום ע"ס 239 ש"ח בחנות ג'נטלמן בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה בתאריך 16.4.12 בשעה 18:45. בחנות הופיע שלט על מדיניות ההחזרה של מוצרים הר"מ: "החזר כספי יינתן אך ורק למוצרים הקבועים בחוק וזאת כנגד ח-ן מס בלבד, בתןך 14 יום מיום הקניה (תכשיטים יומיים בלבד). זאת בתנאי שהמוצר חדש, חתום באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש.ביטול עסקה כרוך בעמלת ביטול בגובה 5% מסך העסקה הכולל".שאלתי את המוכר האם אני אוכל להחזיר את המוצר ונעניתי בחיוב.
ביום 17.4.12 בשעה 15:00 בצהריים הגיע אבי לסניף חנות ג'נטלמן בעזריאלי חיפש מוצר אחר להחלפה במקום הארנק אך לא מצא דבר. הוא פנה למוכר וביקש לבצע ביטול עסקה. המוכר מסר לאבי שהוא יכול לתת לו רק זיכוי וכדי לקבל החזר כספי הוא יאלץ לפנות לשירות לקוחות, שם יזכו את כרטיס האשראי ממנו בוצעה העסקה. הוא לא טרח להגיד שהשירות לקוחות פתוח כל יום רק בין השעות 10:00-14:00. כאשר הגעתי לחנות שעה לאחר מכן לברר את פשר הבעיה נאמר לי אותו הדבר ע"י מנהל משמרת בשם דניס גורצ'י שפרט לדקלום המדיניות פעם אחר פעם לא טרח לעזור לנו. לא היה מוכן לתת לנו לשוחח עם המנהל ארז וייסמן שסירב לשוחח עמנו (שוחח עם דניס בטלפון) וכך נשארנו עם זיכוי ביד.
ביקשתי מדניס שיבצע את הזיכוי עבורי ביום למחרת מול שירות הלקוחות מכיוון שאין לי אפשרות להתפנות לכך בשעות ששירות הלקוחות פתוח והוא נענה בשלילה, מספר פעמים חזרתי על בקשתי אך לשווא.
1. שלט יפה ומהודר נתלה במרכז החנות אך אין מי שעומד מאחורי הכתוב, החברה לא מכבדת את לקוחותיה ושולחת אותם לרוץ אחרי הכסף.
2. שירות הלקוחות פתוח רק לאנשים שאינם עובדים/ עסוקים בין השעות 10:00-14:00 ואת השירות שלהם עדיין לא ניסיתי.
3. מנהל החנות סירב לטפל בלקוחותיו.
4. אמנם בשלט ההצהרה רשום שיילקחו 5% מסך העסקה על ביטול עסקה ומי שקרא את השלט וקנה את המוצרים אף הסכים לכך, אך האם זה חוקי?

מיותר לציין שחזרנו לחנות תוך פחות מ- 24 שעות כך שאת ההחזר היינו צריכים לקבל מיידית.
החזר כספי מיידי בחנות כפי שמוצהר בשלט. פתרון נדרש :

ג'נטלמן מתנות לגבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה