פרטי התלונה

תלונות ג'נטלמן מתנות לגבר

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/4 רכשתי שרשרת +תליון (אמונה ואהבה) שילמתי 200 ש"ח בכרטיס אשראי,הסברתי למוכר שמדובר במתנה המוכר צירף שובר החלפה.
לאחר שבוע ימים הגיע מקבל המתנה וביקש להחליף את המוצר
לאחר שלא מצא פריט מעניין להחלפה ביקש לקבל החזר כספי
נאמר על ידי המוכר שיש להביא קבלה מקורית על מנת לקבל החזר כספי.
למחרת הגיע רוכש המתנה ללא הקבלה וביקש לבטל עסקה דרך חברת האשראי ומחשב החברה בחנות,מנהל הסניף נתן תשובה שלילית שאין אפשרות להוציא את הקבלה מהמחשב או מחברת האשראי וניתן לבטל רק עם קבלה מקורית.
למחרת הגעתי עם הקבלה המקורית שוב למנהל הסניף וביקשתי לבטל את העסקה אך שוב נתקלתי בתשובה שלילית ויחס מזלזל ממנהל החנות בטענה שאי אפשר לבטל עסקה של תכשיטים רק בתוך יומים, והראה לי שכתוב בקבלה במקום נידח לא מורגש ושלא מעביר את המסר.והפנה אותי בצורה מזלזלת בטענה שהחנות לא של אבא שלו לשירות הלקוחות.
לאחר מספר רב של ניסיונות להשיג מענה בשירות הלקוחות בשעה 11:20 ענה לי נציג בשם אילן,שניסה להוריד אותי בתשובות מתחמקות מבקשתי לבטל את העסקה מכיוון שאני התעקשתי על הביטול אמר לי אילן שהוא יבדוק את הנושא מול הסניף ויחזור אלי עם תשובות בהמשך היום.
לצערי וכמו שחשבתי לא חזרו אלי,המוקד שירות לקוחות שאמור לעבוד בין 10-14
כבר משעה 13:40 ניסתי לתפוס את המוקד ולשאול איפה עומד הטיפול מול הסניף והאם יש תשובות,אך ללא מענה,השארתי הודעה במענה הקולי שהמתנתי לתשובה ולא חזרו אלי,עד לרגע זה לא קיבלתי שום שיחה ושום התחייסות מצד החברה.השיחה מול שירות הלקוחות בוצעה בתאריך 19/4.
חשוב לצייון שבמהלך כל התהליך מול נציגי החברה קיבלתי יחס מזלזל ומתנשא שגרם לי לעוגמת נפש רבה במהלך השהות בסניף דיבר אלי מנהל החנות בשפה פוגעת ומעליבה.
בתאריך 9/4 רכשתי שרשרת +תליון (אמונה ואהבה) שילמתי 200 ש"ח בכרטיס אשראי,הסברתי למוכר שמדובר במתנה המוכר צירף שובר החלפה.
לאחר שבוע ימים הגיע מקבל המתנה וביקש להחליף את המוצר
לאחר שלא מצא פריט מעניין להחלפה ביקש לקבל החזר כספי
נאמר על ידי המוכר שיש להביא קבלה מקורית על מנת לקבל החזר כספי.
למחרת הגיע רוכש המתנה ללא הקבלה וביקש לבטל עסקה דרך חברת האשראי ומחשב החברה בחנות,מנהל הסניף נתן תשובה שלילית שאין אפשרות להוציא את הקבלה מהמחשב או מחברת האשראי וניתן לבטל רק עם קבלה מקורית.
למחרת הגעתי עם הקבלה המקורית שוב למנהל הסניף וביקשתי לבטל את העסקה אך שוב נתקלתי בתשובה שלילית ויחס מזלזל ממנהל החנות בטענה שאי אפשר לבטל עסקה של תכשיטים רק בתוך יומים, והראה לי שכתוב בקבלה במקום נידח לא מורגש ושלא מעביר את המסר.והפנה אותי בצורה מזלזלת בטענה שהחנות לא של אבא שלו לשירות הלקוחות.
לאחר מספר רב של ניסיונות להשיג מענה בשירות הלקוחות בשעה 11:20 ענה לי נציג בשם אילן,שניסה להוריד אותי בתשובות מתחמקות מבקשתי לבטל את העסקה מכיוון שאני התעקשתי על הביטול אמר לי אילן שהוא יבדוק את הנושא מול הסניף ויחזור אלי עם תשובות בהמשך היום.
לצערי וכמו שחשבתי לא חזרו אלי,המוקד שירות לקוחות שאמור לעבוד בין 10-14
כבר משעה 13:40 ניסתי לתפוס את המוקד ולשאול איפה עומד הטיפול מול הסניף והאם יש תשובות,אך ללא מענה,השארתי הודעה במענה הקולי שהמתנתי לתשובה ולא חזרו אלי,עד לרגע זה לא קיבלתי שום שיחה ושום התחייסות מצד החברה.השיחה מול שירות הלקוחות בוצעה בתאריך 19/4.
לאחר שבדקתי בחוק הגנת הצרכן לא מצאתי יד ורגל לתקנה של סירוב ביטול עסקה על פי טענתם,אלא במסגרת 14 יום כחוק.
אבקש את עזרתכם בהפנית התלונה לגוף המתאים לטיפול בתלונה זו ולעזור לי לבצע ביטול העסקה וקבל החזר כספי בהקדם.
בתודה מראש
צחי אלון

כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי הולם על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

ג'נטלמן מתנות לגבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה