פרטי התלונה

תלונות ג'נטלמן מתנות לגבר

תלונות מתנות

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מריחת זמן מצד החברה ובנוסף יחס מזלזל מצד עובדי הסניף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף בקניון שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר נרכשה Twist לנשים דגם "שפתון" אפור מט בסניף של ג'נטלמן בקניון רחובות. בחודש מרץ מצית נמסרה לתיקון בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. ומאז אין תשבובה ברורה מצד עובדי הסניף מה קורה עם תיקון של מצית. ובכל שאלה מתקבלת תשובה "העיניין בבדיקה" והפניה לשירות לקוחות של חברה.
חשוב לציין שבוצעו שיחות עם שירות לקוחות. גם בשירות לקוחות אמרו שיבדקו ויחזרו עם תשובה אך עברה שבוע ואף אחד לא דיבר איתנו. האם מדובר בשיטה של חברה לטפל בלקוחותיה בצורה כזו ? אם ישכחו או ימאס להם אז הרווחנו ? ככה זה באמת נראה.
כספי סוג הנזק :
מוצר חדש באופן מיידי או החזרת כסף כולל פיצוי על ביזבוז זמן. פתרון נדרש :

ג'נטלמן מתנות לגבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה