|
|
|
|
|
|
אי קבלת כדי מים ביום האספקה |
נושא התלונה: |
שניטמן יבגניה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 13 פברואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/2/14 עשיתי עדכון באתר להביא 4 כדים במקום 3.
בתאריך 12/2/14 קיבלתי טלפון מנציג שירות נביעות לגבי העדכון. כמה כדים להביא.
בתאריך 13/2/14 שזהו יום האספקה לא קיבלתי את הכדים כלל.
בשעות הערב צלצלתי לשירות לקוחות שכבר היה סגור. העברתי מייל, הודעה כתובה והשארתי טלפון לחזור אליי, אף אחד לא חזר אליי.
למחרת יצרתי קשר בעצמי ונאמר לי כי כביכול אני בעצמי ביטלתי את ההזמנה. ביקשתי לקשר אותי לאחראי. ענו לי בצורה לא יפה כי זה בלתי אפשרי. נאמר לי כי אקבל את ההזמנה בעוד שלושה ימים.
ניסיתי ליצור קשר פעמים נוספות כדי לזרז את קבלת ההזמנה, ללא מענה.
ההזמנה עדיין לא התקבלה. שלושה ימים כבר עברו.
|
נשארנו בלי מים לסופ"ש |
סוג הנזק : |
לפחות לקבל התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נביעות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|