פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על דבר שלא נתקבל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-02.07.14 קיבלתי מחברת נביעות 4 כדי מים (שבוע וחצי לפני מועד החלוקה) לבקשתי. בחשבון שקיבלתי מהם חוייבתי על 4 כדים לאותו תאריך, ועל כד נוסף שכביכול סופק לי ב-10.07.14.
ב-14.08.14 התקשרתי ודיברתי עם נציג בשם יוסי ונאמר לי שהם יבררו את הענין ויחזרו אלי תוך 48 ש', מאחר ולא נעניתי בשום תגובה, ב-24.08.14 התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם כרמית שבדקה ואמרה שמנהל הקו לא אישר את הזיכוי מאחר והוא טוען שכן סופק לי הבקבוק.
כשביקשתי לדבר איתו נעניתי בשלילה והופניתי לפניות הציבור, כשהתעקשתי שיבדקו מתי בדיוק נעשתה בקשה לכד נוסף ומי רשום שסיפק לי אותו, התשובה היחידה שקיבלתי שמנהל הקו לא אישר, כשביקשתי לדבר עם מנהל הקו, נעניתי בסירוב, כשביקשתי את שמו, נאמר לי ששמו דודיק, וכשביקשתי את שם משפחתו, שוב נעניתי בסירוב שהיא מתנצלת אבל היא לא יכולה לתת לי שם משפחה.
עלי לציין שאני קיבלתי שרות מהחברה במשך שנתיים והכל היה בסדר אך משום מה לפני קבלת החשבון ביקשתי להתנתק מנביעות מאחר והזמנתי בר מים ופתאום מחייבים אותי על משהו שלא קיבלתי ואין עם מי לדבר, כי כך החליט מנהל הקו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על כד שלא סופק פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה