פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת פרטים בעת ביצוע עסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב הירדן פינת הגלבוע קריית שדה התעופה נתבג כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש וחצי הצטרפנו לראשונה לבר המים של נביעות. מעולם לא השתמשנו בשירות כזה ורצינו להתנסות. התקשרתי לחברה וביקשתי במפורש לקבל מוצר ולנסות אותו ללא התחייבות. הנציגה בשם "פלורה" שדיברה איתי אמרה לי שאין שום התחייבות וברגע שאחליט לבטל את העסקה אצטרך לשלם דמי הובלה על הבר. הדגשתי שוב ושוב : האם אין התחייבות? והיא אמרה אל תדאגי רק דמי הובלה על סך 134 ש''ח.
היום, כעבור חודש וחצי שראינו שאנו צורכים יותר מים ממה שאנחנו מקבלים וכדים נוספים להזמנה כבר לא משתלמים לנו מבחינת המחיר ביקשנו להתנתק ולתאם הגעה של מישהו שיבוא לקחת את המוצרים שהביאו לנו. הנציג טוען שיש לי התחייבות של 12 חודשים . הסברתי לו מה שנאמר לי והוא אמר שזה לא משנה כי ברגע שחתמתי לנהג על המוצרים מיד התחילה ההתחייבות. ורק עד 14 היה ניתן לבטל את העיסקה. זה מותר מבחינת החוק?
הונאה! סוג הנזק :
שיקחו את המוצרים שלהם חזרה , אשלם את 134 לנהג על החזר כמו שסוכם מלכתחילה וזהו. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה