פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי ודרישה להחזר ציוד שלא בנמצא נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/3/2016 בשעה 13:33 התקשרתי למוקד שירות לקוחות של נביעות על מנת להתנתק מהשירות ולהפסיק לקבל אספקה של כדי מים לבית,
אחרי 5 שנים שאני מנויה בחברה.
במהלך השיחה שהתקיימה הסברתי למוקדנית שאני מעוניינת להתנתק מהשירות באופן סופי ושאני מעוניינת אספקת כדים עד סוף חודש מרץ (הנ"ל), ולאחר מכן להפסיק את האספקה של הכדים ולהתנתק מהשירות.
המוקדנית מסרה לי שבתאריך 31/3/2016 אני אוכל לקבל את האספקה האחרונה ולגבי הניתוק של השירות יחזרו אלי תוך 8 ימים.
ב 31/3/2016 היו אמורים לספק לי 4 כדי מים לפי לו"ז החלוקה הרגיל אך המשלוח לא סופק למרות בקשתי, ואף נציג חברת נביעות לא ייצר איתי קשר בנושא הניתוק תוך 8 הימים שהובטחו לי.
בתאריך 13/4/2016 בשעה 14:19 יצרתי קשר שוב עם מחלקת שירות הלקוחות והזכרתי בשנית שאני מעוניינת לבטל את המנוי, כמו כן ציינתי בפני הנציגה שביום האספקה האחרון בתאריך 31/3/2016 לא סופקו לי 4 הכדים האחרונים כפי שהובטח.
המוקדנים מסרה לי שזה בסדר שלא סופקו לי הכדים בעקבות בקשתי להתנתק מהשירות ושאני לא אחויב עליהם, ואמרה לי שלא חזרו אלי בקשר לניתוק מהשירות בגלל שלא השיגו אותי בטלפון, למרות שלא הייתה אף שיחה מחברת נביעות.
הנציגה טענה שאני צריכה לחכות 8 ימים נוספים על מנת שייצרו איתי קשר בעניין הניתוק.
כעבור מספר ימים בתאריך 24/4/2016 בשעה 10:38 חזר עלי נציג חברת נביעות, נמסר לי שהמנוי שלי מבוטל ושאני אמורה להחזיר בתאריך 28/4/2016 לפי לו"ז חלוקה הרגיל מתקן ברזל ו 13 כדים ריקים.
יום אחרי בתאריך 29/4/2016 כשחזרתי מהעבודה וספרתי את הכדים הריקים שנמצאים ברשותי, נמצאו רק 9 כדים.
יצרתי קשר עם מחלקת שירות הלקוחות באותו הרגע והסברתי להם שברשותי נמצאים רק 9 כדים ולא 13 כפי שטענה חברת נביעות, מכיוון שלא קיבלתי את המשלוח האחרון של 4 הכדים האחרונים בתאריך 31/3/2016.
הנציגה של שירות הלקוחות ציינה בפני שבמחשב מופיע שברשותי ישנם 13 כדים ריקים ושאני מחויבת להחזיר את כולם ומידה שאני לא אחזיר את כל הכדים אני אחויב בתשלום עבורם.
אמרתי לנציגה שברשותי אין את 4 הכדים המדוברים, ואין לי שום טעם ו/או אינטרס לשמור את הכדים לעצמי.
התשובה של הנציגה הייתה שמבחינת המחשב מופיע שברשותי 13 כדים ושאני חייבת להחזיר את הכמות שמופיעה אצלה במערכת.
כתגובה מסרתי לנציגה שבתאריך 28/4/2016 אני אוציא מחות לבית לטובת איסוף והזדכות את מתקן הברזל ואת כל 9 הכדים הריקים שנמצאים ברשותי ושאינני מתכוונת לשלם על כדים שלא סופקו לי מעולם.
בתאריך 28/4/2016 אכן הוצאתי מחוץ לבית את כל הציוד שהיה ברשותי.
בתאריך 23/5/2016 קיבלתי חשבונית בדואר שבה צוין שאני חייבת לשלם על 6 כדים ריקים שלטענת חברת נביעות לא החזרתי ולא 4 כפי שנטען על ידי מספר נציגים של החברה מלכתחילה.
פעם נוספת יצרתי קשר עם המוקד שירות לקוחות והסברתי לנציגה את כל הסוגיה. לאחר בדיקה שנעשה על ידי הנציגה נמסר לי שאני אזוכה על 2 כדים שלא הייתי צריכה להחזיר כי נפלה טעות, אבל אני אצטרך לשלם על 4 כדים (שמעולם לא היו ברשותי כי לא סופקו לי) שלטענתם לא החזרתי לחברה.
הבהרתי לנציגה פעם נוספת שהטעות היא לא 2 כדים אלה כל ה 6, והיא ענתה לי שלא יכלה ליפול טעות מכיון שהמערכת ממוחשבת.
אז שאלתי איך יכלה ליפול טעות ב 2 כדים אבל לא יכלה ב 4 נוספים?
הנציגה לא ידעה לענות לי, מכאן הסברתי לה שאני לא הולכת לשלם על הכדים שמעולם לא קיבלתי וניתקתי כך קשר מאותו רגע עם החברה.
בתאריך 8/9/2016 נשלח עלי מכתב מערוך דין המייצג את חברת נביעות ובו הוא דורש תשלום עבור 4 כדים שווי של 120 שקלים בנוסף לשכר טרחה שלו בסך 117 שקלים.
סך הכל 237 שקלים על שירות שלא קיבלתי.
במשך 5 שנים שהייתי לקוחה של החברה לא היו מעולם טענות ורק לקראת סיום התקשרות בינינו חברת נביעות הערימה וממשיכה ולערים עלי קשיים.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב כלפי העורך דין וכלפי חברת נביעות. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה