פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות - סחבת, חוסר אמינות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ביטלנו מנוי לנביעות, מאחר ואגרנו הרבה בקבוקי מים, ביקשנו לבטל את השירות ולהזדכות ולא ניתן אישור, הובטח שיגיעו לקחת את הבקבוקים למחרת ואת המתקן , והגיעו רק אחרי שבוע ורק אחרי מספר טלפונים, ולקחו רק את הבקבוקים ולא את המתקן. ואף השאירו בקבוקים מלאים וחדשים . בשיחות מולם במהלך חודשיים ימים , הובטח כל שבוע מחדש שיגיעו לקחת את המתקן ועד ליום זה כל פעם מחדש אנו ממתינים והם אינם מגיעים. יתרה מכך כל פעם בשיחה , מובטח טיפול שכמובן לא נעשה, לא חוזרים אלינו לבירור כמו שמבטיחים , בבקשה לדבר עם המנהל, נאמר כי הוא אינו משוחח עם לקוחות ממש "אלוהים" ,
ביום זה הובטח לי במשך 4 פעמים כי מנהל השירות יחזור אלי וכמובן שזה לא קרה , והמתקן עדיין נמצא.
השירות מתחת לכל ביקורת, חברה לא אמינה, לא מסודרת, סחבת וטרטור שכמוהו לא פגשתי בשום חברה .
עוגמת נפש, בזבוז של זמן , וזמן אוויר סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, מנהלת פנ שם ותפקיד:
שלום רב,
אנו מודים לכם על פנייתכם.
תלונתו של מר יזרעאלי נבדקה באופן יסודי והוא זוכה על מלוא הסכום שהגיע לו ואף פוצה במוצרי החברה .
שוחחתי עימו באופן אישי על מנת לוודא שתלונתו טופלה על הצד הטוב ביותר והבהרתי לו כי מדובר במקרה חריג שלא ישנה.
חברת "נביעות" שמה דגש על שירות לקוחות מהיר ואמין ואנו מקווים כי מר יזרעאלי ימשיך ליהנות מהמים המינרלים הטבעיים שלנו גם בעתיד.
תגובה:
הלקוח זוכה במלוא הסכום ופוצה במיטב מוצרי החברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה