פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מתקן ובקבוקים נושא התלונה:
לרמר אלי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחדש וחצי הודעתי לנביעות שאני מתנתק מהם ושיבואו לקחת את המתקן והכדים שנשארו (11כדים) עד היום שום נציג לא הגיע לקחת את המתקן 3 פעמים אמרו "ששלחו" מוביל אבל הוא לא "מצא" את הבית .
אתמול התקשרו אלינו ואמרו שהיום הוא מגיע לקחת את הnתקן והכדים שוב פעם הוצאנו את המתקן והכדים החוצה אבל נחשו מי לא הגיע?...
התקשרתי לשרות לקוחות כדי לדבר עם אחראי אבל אין שום אחראי במוקד שלהם. שערוריה בפני עצמה המוקדנית אומרת לי שהוא בשיחה ויש לו פניות קודמות לטפל בהם שאלתי אותה אם חדש וחצי זה פניה מספיק ישנה ...
אין למי לפנות אין עם מי לדבר ניסיתי לתפוס את המזכירה של המנכ"ל אבל היא כבר הלכה הביתה לא יודע מה לעשות.
עלבון סוג הנזק :
פשוט ביותר להגיע לקחת את המתקן והכדים ושלא נשמע על פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, מנהלת מו שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם.

תלונתו של מר לרמר נבדקה וטופלה לשביעות רצונו. שוחחתי עימו באופן אישי על מנת להתנצל על העיכוב שחל באיסוף הבר והכדים מביתו והבהרתי לו כי מדובר במקרה חריג שלא ישנה.

חברת "נביעות" שמה דגש על שירות לקוחות מהיר ואמין ואנו מקווים כי מר לרמר ימשיך ליהנות מהמים המינרלים הטבעיים שלנו גם בעתיד.

תגובה:
הבר והכדים הוחזרו "לנביעות". פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה