פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נביעות אינה עומדת בהסכמים מול הלקוח ובסוף גם מעזה לחייב אותו בגין הפרת הסכם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני רוצה להתלונן על חברת נביעות טבע הגליל. עשיתי מנוי לטבע הגליל לקבלת מים מינרלים לעסק וזאת לאחר שהיה לי גם בבית.

במכירות לא ציינו דבר לגבי התחייבות כלשהיא מעבר לשנה וזה גם מה שהיה זכור לי מהחנות הקודמת בה היה לי מנוי אצלם. שהיה רק לשנה. בכל מקרה במשך השנה האספקה הלכה והדרדרה כאשר לא סופקו לי מיכלים במשך חודשים ובסוף הגיעו כבר ל- 10 כדים שלא סופקו לי. כל פניותיי נענו בכך שיסופקו מיכלים בחודש הבא ולאחר שאלו לא סופקו התחמקו מהנושא בטענה שאי אפשר להביא כדים רטרואקטיבי במקום אלו שלא סופקו. בכל מקרה כעבור שנה וחצי נשבר לי מחוסר תום הלב שלהם והפרה חוזרת ונשנית של ההסכם בינינו. התקשרתי לבטל והופתעתי לגלות שאני חתום על חוזה לשנתיים. ואי לכך יחייבו אותי בקנס של 500 ש"ח. מיותר לציין שאמרתי שלא זכור לי התחייבות כזו וגם אם כן, יש לי את המיכלים עבורם אמורים לזכות אותי. אך הם אמרו שאין זיכוי ועליי לשלם את הקנס. לאחרונה קיבלתי מכתב מעו"ד שלהם שמחייב אותי בגין 500 ש"ח + הוצאות טיפול. ביקשתי לקבל את החוזה ושלחו לי את דף אספקת המים בפעם הראשונה שבה החתימו אותי על קבלת המתקן והמים ובסעיף קטן למטה ציינו התחייבות לשלוש שנים. זאת חוצפה שלא תיאמן, גם להחתים לקוח מבלי להודיע לו על ההתחייבות, גם לא לעמוד בהסכם בינינו וגם לחייב אותי על ביטול ההסכם כאילו היתה לי ברירה אחרת. משיחתי עם העו"ד אמרה לי שאם לא סיפקו לי את המים הייתי צריך להפסיק את הוראת הקבע, שזה היה בדיוק אותו הדבר הפרת ההסכם בינינו. כך או כך אתה נדפק. אציין שלאחר נביעות הזמנתי את חברת מי עדן ולאחר שנה ביטלתי אותם ומעולם לא שמעתי מהם כל נסיון סחיטה והתחייבות. בטלו לי מיד עם הבקשה את ההסכם. אני מרוצה מהם מאוד ולכן היום יש לי גם בבית מי עדן ולא נביעות.
נביעות הפרו את האמון שלי בהם ואני בטוח שגם לקוחות אחרים. אני מקווה שיגישו נגדם תביעה ייצוגית ויעמידו אותם אחת ולתמיד במקום ויזכירו להם ששירות לקוחות מתחיל ונגמר בלקוח המרוצה ולא רק משיכת הכספים מחשבונו של הלקוח ואי עמידה בהתחייבות בסיסית של אספקת המים.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחייב חברות כמו נביעות לפצות לקוחות במידה ולא מספקים את הסחורה וכן לאפשר ללקוח לבטל הסכמים מבלי להיפגע אם לא קיבל מה שהובטח פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, אחראית פ שם ותפקיד:
חברת נביעות פועלת בשקיפות מלאה ודואגת ליידע את לקוחותיה לגבי כל זכויותיהם וחובותיהם בעת חתימת החוזה.
במקרה המדובר, הלקוח פעל בניגוד לחוזה שחתם עליו והמקרה מתנהל כעת במישור המשפטי.

תגובה:
המקרה מתנהל כעת במישור המשפטי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה