פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ,אי אמינות ובקשת זיכוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמס' חודשים פניתי לנביעות בטענה כי המתקן אינו תקין , ניסו לשלוח לי טכנאי שירות בשעות שבהן אינני נמצאת, חברת נביעות לא מסוגלת לתת שירות לאחר השעה 16:30 או עד השעה 08:00 בבוקר.
בעקבות חוסר יכולת לתאם מועד הגעת טכנאי, ביקשתי לסיים התקשרות,הסבירו לי שיש קנס שעליי לשלם, לא הייתי מוכנה ולכן העבירו את פנייתי לגב' אתי אוליאל מפניות הציבור, לאחר משא ומתן ארוך ,הצליחה אתי לארגן לי טכנאי בשעות אחרות .
בשיחתי עם הגב' אוליאל הסברתי כי אני לא מוכנה בכל פעם שאני נתקלת בתקלה לעבור תהליך של בקשת התנתקות, ואח"כ הצלחת הנסיון לשלוח לי טכנאי ,הבהרתי כי אם יקרה מצב כזה בעתיד אני אבקש לסיים את ההתקשרות ללא קנס , הגב' אוליאל הסבירה שזה לא יקרה יותר,ואם יקרה מקרה זהה בעתיד אני אוכל לסיים את התקשרותי עם נביעות ללא תשלום דמי ביטול מנוי.

לפני כמס' שבועות קמתי בבוקר וגילתי כי המטבח שלי מוצף מים אשר גרמו לי לנזק רב במטבח,ובמתקן מופיעה נזילה של אבנית מהברז של המים החמים, מיהרתי לנתק את המתקן כי חששתי מהתחשמלות.
בתאריך 11/12/06 פניתי לחברת נביעות ,שוחחתי עם אושרה והסברתי את המקרה שאירע לי , היא ניסתה לתאם לי שעות ,אך שוב הסיפור של השעות חזר על עצמו, ועל כן ביקשתי מנהל ע"מ לסיים את ההתקשרות, היא טענה כי היא מעבירה את הנושא וייצרו איתי קשר עוד באותו היום.
בתאריך 12/12/06 שוב פניתי לשירות הלקוחות ושוחחתי עם אתי ,הסברתי את מהלך הדברים ושאף אחד לא טרח לחזור אליי, היא הבטיחה כי יחזרו אליי במהלך היום.
בתאריך 13/12/06 יצרה איתי קשר רונית משירות לקוחות, והסבירה כי אין אפשרות לתאם מועד וכי היא רואה את פנייתי לסיום התקשרות והבטיחה כרגיל שיזרו במהלך היום,ביקשתי כי יצרו איתי קשר במספר 054XXXXXXX ולא באף טלפון אחר, אך אף אחד לא טרח ליצור קשר.
בתאריך 14/12/06 הושארה לי הודעת מנהל במשיבון של הטלפון שאליו ביקשתי לא לצלצל!!! המנהל הסביר כי ניסה ליצור קשר ומשלא הצליח ינסה ביום א' ה- 17/12.
כמובן שביום א' ה- 17/12/06 לא חזר אף מנהל אליי, ונאלצתי לעשות זאת בעצמי, מאחר וההמתנה בשירות הלקוחות ארוכה מאוד,קיימת אפשרות להשאיר מס' טלפון אשר אליו יחזור נציג שירות בהקדם.
השארתי את מס' הטלפון שלי, אך כמובן שאף אחד לא יצר קשר .
בתאריך 18/12/06 שוב יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ושוחחתי עם ינית, אשר הסבירה כי האחראית בשיחה והיא תיצור איתי קשר מיד כשתסתיים השיחה , ואכן חזרה אליי אחראית בשם מרי,
גוללתי בפניה את מסכת הייסורים ואי-מתן שירות, היא הסבירה כי היא מעוניינת לשלוח לי נציג ,אך מאחר ויש ברשותי כדים שטרם ניצלתי , לא אקבל עבורם זיכוי.
הסברתי לגב' מרי כי אינני מעוניינת להפעיל תביעה בגין הנזק הרב שנגרם לי לציוד שהיה במטבח ובמידה ואפעיל תביעה ,זה לא יעלה להם במחיר 3 כדים ,אלא עלות של המנוי שלי לכל השנתיים בהם אני מנוייה.
מרי ביקשה זמן לבדוק את הנושא ושהיא תיצור עימי קשר יותר מאוחר.
מרי חזרה בתשובה כי היא תוכל לשלוח טכנאי לאסוף את המתקן ,שוב בשעות בהן אני לא נמצאת.
הסברתי כי אני יכולה כל יום עד 08:00 או מ-16:30 , אך היא טענה כי אין אפשרות לתאם מועד.
הצעתי רעיון כי אשאיר את המתקן בקומה 2 בדירה אחרת , אך היא טענה כי לא תוכל לזכות עבור הכדים שלא ניצלתי, וכי יש לי דמי ביטול, הסברתי כי במקרה האחרון בו טיפלה אתי אוליאל היא הבטיחה כי אם מקרה כזה יקרה בעתיד אוכל לבטל מנוי ללא דמי ביטול.
מרי העבירה המשך טיפול לאתי אוליאל.
בתאריך 19/12 שוחחתי עם נציגה בשם בר אשר סוכם עימה כי אני אשאיר את המתקן עם הכדים מחוץ לבית ביום החלוקה הקרוב (24/12/06 ) ואזוכה בגין הכדים המלאים ולא אחויב בגין דמי ביטול .

בתאריך 24/12 השארתי את המתקן והמיכלים כפי שנדרשתי ואף בצהריים וידאתי עם שירות לקוחות כי המתקן והמיכלים נאספו.

אתמול 10/01/07 קיבלתי חשבונית בה חויבתי בגין דמי ביטול ואף לא זוכיתי בגין מיכל מלא שהחזרתי.
בתאריך 11/01/07 שוחחתי שוב עם שירות לקוחות וביקשתי כי תחזור אליי אתי אוליאל או מרי ,אשר הבטיחה לי הבטחות שלא עמדו בהן.טרם התקבלה תשובה או התייחסות.
עוגמת נפש,אי אמינות ,זמן סוג הנזק :
זיכוי בגין דמי ביטול (שאינני אמורה לשלם וחוייבתי עבורו) ,זיכוי עבור מיכל מלא שהוחזר. פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, אחראית פ שם ותפקיד:
טענותיה של גברת מאירוב הן מטעות ולא מדוייקות. לאחר בדיקה מעמיקה שביצעתי בנושא עולה כי אופן השתלשלות הדברים לא היה כנטען על ידה אלא ההפך הוא הנכון- נציגי השירות עמם שוחחה מעולם לא הבטיחו לה את אשר היא טוענת. זאת ועוד- היא אף לא הסכימה שטכנאי שלנו יגיע לביתה ויעריך את הנזק, שלטענתה נגרם לה.


תגובה:
נשמח להגיע עם הגברת מאירוב להבנות ונמשיך להתדיין איתה בכדי לפתור את הנושא.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה