פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במשך שנה מטרטרים לקוחות ושולחים מכתבים מעורך דין נושא התלונה:
נורמטובה ויקי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כפי שכתבתי בינואר באתר זה ,כל נושא התלונה שלי עדיין לא הסתיים עברה שנה מאז כל ההבטחות היו לשוא. דבר לא סודר לא באו לקראתי רק רשמו באתר שהכל הסתדר.
הנושא רק הסתבך שלא לצורך סיכמנו שכל החוב שלי אליכם הוא 112 ש"ח דיברתי עם תלונות הציבור והובטח לי שהסכום יגבה באשראי ציינתי שביטלתי את הוראת הקבע בכרטיס האשראי מסרו לי כי אם לא יכובד ישלחו לי חשבונית לתשלום בדואר במקום אני מקבלת מכתב מעורך דין. מיותר לציין שהייתי בטוחה שחייבו אותי באשראי כפי שסיכמנו אך הנציגה לא טרחה לעשות זאת בזמן אלא שלחה להוראת הקבע שלא כובדה מן הסתם.
כיוון שלא נשלח לי שום מכתב או אפילו שיחת טלפון על חוב כלשהוא. כשהתקשרתי לשירות אמרתי שאני מוכנה לשלם את החוב שהיה לי בלי שום ריבית מכיוון שלא פנו אלי ולא חייבו אותי אפילו לא הודיעו שניסו לחייב. וכמובן שמה שנאמר לי הוא שאני אפנה לעורך דין וכלשון הנציגה "אין מה לעשות" אני חושבת שאני צריכה לתבוע אתכם ולא אתם אותי על כל הטלפונים עוגמת הנפש עצבים מיותרים וניסיונות גבייה של סכומים דמיוניים על שירות שאפילו לא ניתן כראוי. אפילו כשביקשתי את פניות הציבור מסרו לי לפנות בפקס כלומר לטרטר אותי במקום להקל האם זו בעצם מעיין שיטה כדי שאני הלקוח הקטן אתייאש ואשלם?. אני מצפה שתפתרו את העניין ואם צריך אפילו אני אפנה לעיתונות ותזכו אותי על כל החוב בגלל עוגמת הנפש שגרמתם לי במהלך כל ההתקשרות שלי איתכם .חבל מאוד שאתם לא יכולים לסיים דברים בצורה יפה וגוררים את העניין מעל לשנה, וחבל מאוד שאפילו בפניות הציבור לא סוגרים דברים כמו שמבטחים בגלל שנציגה בפניות הציבור יצאה לחופשת לידה ושכחה לטפל בעניין אני מטורטרת איפה עוד במדינה יש שירות כזה גרוע? בכוונתי לפרסם את העניין בין כל החברים הקרובים שחלקם עדיין לקוחות שלכם וגם במייל בין כל העובדים בחברה בה אני עובדת בערך 2000 עובדים.
בשיחה האחרונה שלי עם נציגה מפניות הציבור שהוקלטה היא אמרה לי במפורש אל תשחקי אותה מסכנה, וטרחה לציין שלא תסייע לי בשום צורה ממש בושה וחרפה שיש נציגים כאלה.

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה