פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מים מעובשים וטיפול לקוי של שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם כי בחודשים האחרונים חלה הידרדרות הן באיכות המים המסופקים לביתי והן ברמת השירות.
לפני שלושה חודשים קיבלנו לראשונה מיכל מים שהיה להם טעם חזק של עובש ולא היה ניתן לשתות אותם. הודעתי על כך לשירות הלקוחות והמיכל הוחלף והובטח לי שאקבל זיכוי עבורו. בחשבון שהגיע לא קיבלתי שום זיכוי, פניתי שוב לשירות לקוחות, וקיבלתי זיכוי רק בחשבון שלאחר מכן.
הבעיה שוב חזרה על עצמה לפני שבוע, והפעם הייתה יותר חמורה: 2 כדי מים, אחד אחרי השני, היו בטעם מעובש ולא היו ראויים לשתייה. הודעתי שוב לשירות לקוחות, וביקשתי גם לדעת מדוע הבעיה חזרה על עצמה – נאמר לי שזו הפעם הראשונה ששומעים על הבעיה מסוג זה, זה לא קרה עד עכשיו.
הדגשתי שקודם כל, זה קרה לפחות פעם אחת, כי זה קרה לי. אחרי שנמצאה הפנייה הקודמת הזאת במחשב, הבחורה בשירות לקוחות ענתה לי שהדבר בטוח נבדק במחלקה לאיכות המים. כאשר שאלתי אותה מה היו הממצאים של הבדיקה, לא הייתה לה תשובה כי לא היו שום ממצאים.
כתוצאה מ- 2 כדים מבוזבזים, נשארתי אני ומשפחתי ללא מים לשתייה במשך למעלה מ- 5 ימים כי אותה בחורה לא הצליחה לתאם הגעה של מחלקים ליום למחרת אלא רק ליום שני בשבוע הבא.
המתנתי בסבלנות ליום שני (19/11), והוצאנו את כל הכדים הריקים + 2 כדים מלאים עם פתק "מים מעובשים – לא ראויים לשתייה".
בצהריים הגיעו המחלקים ולקחו את כל הכדים, ובמקומם שמו 2 כדים חדשים בלבד.
ביציאה שלהם מהבניין, אחד מהם שפך את המים מתוך 2 הכדים האלה על השביל, תוך שהוא אומר לבחור השני בלעג: "אינם ראויים לשתייה", והשני צוחק בקול רם.
קודם כל, עליי לציין שאני שמחה לבדר את המחלקים של נביעות שבסך הכל עובדים בעבודה קשה ומונוטונית, ומגיע להם קצת לצחוק. עם זאת, לפי הפתגם הידוע: "צוחק מי שצוחק אחרון", לכן
רגע לפני שאני מפסיקה את השירות של נביעות, אני רוצה לקבל תשובות מיידיות וחד-משמעיות לשאלות הבאות:

(א)האם ביום החלוקה הרגיל (יום חמישי, 22/11) אנו נקבל לפחות 5 כדי מים במקום הכדים הריקים שנלקחו?
(ב)האם אנו נקבל גם את המארז "to go" שהובטח כפיצוי בעקבות התלונה?
(ג)האם אנו נקבל זיכוי עבור 2 הכדים הפגומים שהוחזרו?
(ד)האם אנו נקבל תשובה מאחראית על איכות המים (כפי שהובטח ע"י אותה בחורה בשירות לקוחות) שתסביר לנו מה הסיבה למים פגומים, וכיצד אנו אמורים לקבל תשובה אם המים נשפכו כל פעם בגינה שליד ביתנו ולא הגיעו לשום מעבדה? אולי עדיף לפנות ישירות למשרד הבריאות – הם בטח יצליחו לבדוק את המים האלה ולקבל ממצאים ולהסיק מסקנות!
(ה)האם מישהו בנביעות מוכן לקחת אחריות ולהבטיח לנו שלא נקבל יותר מים פגומים ולא נצטרך להתעסק בהחזרות, זיכויים ולקבל "עצבים"?
עוגמת נפש וזלזול סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, אחראית ש שם ותפקיד:
ביררתי מול הגברת דקל אירה את המקרה והתנצלתי בפניה על אופן הטיפול בפנייתה. תגובה:
הנושא נבדק מול צוות העובדים וננקטו פעולות בכדי למנוע הישנות המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה