פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עותק של תלונה מלפני כחודש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

זהו עותק של תלונה שלא נענתה מהאתר.
התלונה גם לא פורסמה לפי בקשתי.
אבקש הסבר בהקדם האפשרי
תודה
שלום


ב 17.7.2007 ערכתי הסכם עם חברת נביעות שעלותו 99 שקלים לחודש בהתחיבות לשנה ודמי יציאה מוקדמים 120 שקלים.
במסגרת התוכנית יכולתי להקפיא את משלוח כדי המים כדי לא להיות מחויב. בחודש פברואר ומרץ השתמשתי בזכות זו כדי לא לקבל משלוח נוסף של מים.
כשהתקשרתי למוקד השירות של נביעות נאמר לי אין בעיה חשבונך לא יחויב.
במרץ 30 התקשרתי של מוקד השירות כדי לבטל את החשבון והסכמתי לעובדה שאצטרך לשלם את דמי היציאה. למרבה הפתעתי לאחר יומיים פתאום חשבוני חויב ב-49.99 שקלים. בשיחה למוקד השירות נאמר לי ע"י אחראית המשמרת רויטל כהן כי חיוב זה הוא עבור שכירות וביטוח המתקן. מדהים בשום זמן במהלך כל ההתקשרויות ביני לבין נביעות לא הוזכרו המילים שכירות וביטוח. גם כאשר פעמיים יצרתי קשר עם המוקד לבטל את משלוח המים לחודשים פברואר ומרץ בשום מצב לא נאמר שאחויב 50 ש"ח על ביטוח ושכירות. מאוד מפריע לי שלא הוזכר חיוב זה בשום מקום כולל חוזה ההתקשרות והחשבונית החודשית. גברת רויטל כהן הציעה לי זיכוי של 25 שקלים על החיוב בחודש פברואר ודאגה לציין בשמחה רבה שאחויב שוב בחודש מרץ על מלוא הסכום.
רציתי לכלול ציטוט של אורית זכרוני, אחראית פניות הציבור כדי להדגיש את מהות הבעיה "חברת נביעות פועלת בשקיפות מלאה ודואגת ליידע את לקוחותיה לגבי כל זכויותיהם וחובותיהם בעת חתימת החוזה" בשום מצב לא הוסבר על סכום של 50 שקלים לביטוח והשכרת המתקן ולא מובן מאין סכום זה הופיע פתאום לאחר ביטול ההסכם
תודה רבה
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
אורית זכרוני, אחראית ש שם ותפקיד:
מר זיסנר קיבל את כל המידע לגבי מרכיב השירות במעמד ההצטרפות לשירות וחתימת ההסכם וכן, במסגרת מספר שיחות טלפון שהתקיימו בינו לבין מוקד שירות הלקוחות שלנו.

תגובה:
הוצע לו זיכוי חלקי וזאת בכדי לסיים את ההתקשרות לשביעות רצונו, אך מר סיזנר סירב להצעתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה