פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע -חיובים שלא בהסכם וחוסר נכונות להבין את הלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לנביעות לאחר סקר שוק מעמיק- ואכן בתחילה נראו סימנים של סחורה טובה ושרות טוב , קיבלנו מים טעימים, צ'ופרים, כוסות מים בבקבוקים ועוד ועוד כשנאמר שזה מתנות ולא נחויב עליהם.
.-החוזה היה על 101 ש"ח לחודש בלבד- -פתאום -החשבונית הראשונה ע"ס 281.97 ש"ח , חודש לאחר מכן 361 ש"ח - נמאס לי לראות את הטור החשבוני הזה עולה, בעוד שסוכם כל חודש 101 ש"ח בלבד-
כיום אני מבקש מאנשי החברה לקבע את הסכום 101 ש"ח בלבד לחודש ולהחזיר לי את ההפרש שחויבתי ללא סיבה בסך 373 ש"ח שגבו ממני יותר מדי -ואני מקבל רק טלפונים כמה שהחברה טובה וצודקת -?
כל טלפון הם טוענים שמזכים אותי במשהו אך בשטף המילים בטלפון אני מאבד קשר איתם -שאלתי מה כל כך מסובך גביתם יותר החזירו לי את שגביתם וזהו ומעכשיו תתחילו לגבות כמו שסוכם ונמשיך להיות חברים -יוק- אי אפשר להגיע איתם לאיזהו סיכום -
כמו כן שילמתי 75 ש"ח על פיקדון לכדים בני 20 ליטר ומעמד -כעת עברנו למסלול 10 ליטר , את הבקבוקים האלה החברה לא לוקחת חזרה אני אינני זקוק למעמד -שאלתי למה לא מחזירים לי את 75 ש"ל פיקדון - פיקדון למה????.

המצחיק שאנשי החברה טוענים שהם לא יכולים לשלוח לי סיכום של כל הדברים בכתב הם מנהלים את כל העיסקאות בעל פה???? מה קורה כאן?
כדאי גם לציין שמי שזקוק לשרות הלקוחות של נביעות שיקח יום חופש מעבודתו -להגיע אלים זה משימה קשה
בברכה
דוד
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
טלי זילברינג, אחראית פ שם ותפקיד:
פנייתו של מר צור נבדקה וטופלה ביסודיות. תגובה:
נמשיך לעמוד לרשותו גם בעתיד בכל שאלה ופנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה