פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן פרס שונה וקטן מהמובטח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף אוגוסט 2008, עלה באינטרנט מבצע של "נביעות". המשתתפים היו צריכים ל"גלות מה הפלוס שלכם". בתקנון היה רשום ש- 5 זוכים במקום הראשון, יקבלו כל אחד 12 שוברים לקבלת 10 בקבוקים ליטר וחצי של נביעות פלוס. כביכול אספקה "שנתית" של בקבוקים (10 בכל חודש למשך שנה).
אבא שלי זכה במקום ראשון ביחד עם עוד 10 זוכים או יותר. כנראה שעם הגדלת מס' הזוכים, הפרס קטן. לפני מס' ימים הוא קיבל 6 שוברים שכל אחד מהם הוא ל- 4 בקבוקים. בשירות לקוחות של "נביעות" אף אחד לא ידע על מה אני מדברת. במשרד הפרסום של המבצע, השארתי תלונה לפני מס' שבועות על אי- קבלת הפרס (שאז עדיין לא הגיע). מאז, לא יצרו איתי קשר.
מתן שוברים נוספים פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
ינית אהרון, אחראית פני שם ותפקיד:
פנייתה של גברת צימרינג נבדקה וטופלה לשביעות רצונה. תגובה:
גברת צימרינג תמשיך להנות ממוצרי חברת נביעות גם בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה