פרטי התלונה

תלונות נביעות

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע להתרחק כמו אש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שירות לקוחות לא אמין. אומרים שיחזרו ולא חוזרים, מתחייבים על יום חלוקה למים- לא מגיעים, לא מתקשרים, פשוט לא מבינים שמי שמנוי לשירות של מים באמת צריך מים. כל כך הרבה דקות שיחה בטלפון בוזבזו על החברה הזו. האמינו לי שתו דרך הברז ואל תתקשרבו לנביעות!!!
שתו מהברז- בכל מקרה התרחקו מחברת נביעות הם ממש אסון פתרון נדרש :

נביעות שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי אידה, אחראית פניו שם ותפקיד:
התנצלנו בפני גברת קאופמן על העיכוב שחל בטיפול בפנייתה. תגובה:
אנו מודים לה על שיתוף הפעולה ומקווים שתמשיך להנות מהמים המינרליים של נביעות גם בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה