|
|
|
|
|
|
שירות גרוע להתרחק כמו אש |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שירות לקוחות לא אמין. אומרים שיחזרו ולא חוזרים, מתחייבים על יום חלוקה למים- לא מגיעים, לא מתקשרים, פשוט לא מבינים שמי שמנוי לשירות של מים באמת צריך מים. כל כך הרבה דקות שיחה בטלפון בוזבזו על החברה הזו. האמינו לי שתו דרך הברז ואל תתקשרבו לנביעות!!!
|
שתו מהברז- בכל מקרה התרחקו מחברת נביעות הם ממש אסון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נביעות שירות לקוחות
, תגובה:
|
נטלי אידה, אחראית פניו |
שם ותפקיד: |
התנצלנו בפני גברת קאופמן על העיכוב שחל בטיפול בפנייתה. |
תגובה: |
אנו מודים לה על שיתוף הפעולה ומקווים שתמשיך להנות מהמים המינרליים של נביעות גם בעתיד. |
פתרון: |
|
|
|